Kleine hotelsWeer vandaag31°22°

33 reviews over Hotel La Union in het Nederlands

Ideaal gelegen

RZ
16-12-2014

Uitstekend hotel in fraai koloniaal gebouw in het hartje van de stad, eigen parkeerterrein, vriendelijke ontvangst, mooi zwembad met snackbar, prima/schone kamer. Goed voorzien ontbijt in buffetvorm. Op dit hotel is niets aan te merken of het moet het lawaai zijn als het uitgaanspubliek huiswaarts keert maar dat hoort nu eenmaal bij een levendige stad.

Gereisd met partner in november 2014

Zo jammer van het slechte onderhoud!

reisfamilie
15-5-2013

In de basis een prima hotel op een prettige plek midden in het centrum, echter vrijwel overal last van het straatgeluid. Het hotel is heel charmant en het zwembad fijn. De kamers waren mooi maar heel erg slecht onderhouden. 1 kamer met gaten in de kozijnen! Heel erg jammer omdat in de basis alles klopt in dit hotel maar de Cubaanse manier van onderhoud maakt alles stuk wat mooi begonnen is! Ontbijt is prima. Als je een rustiger hotel wilt kies dan voor Jagua aangezien het er op lijkt dat daar alle kamers net gerenoveerd zijn! Jagua ligt afgelegen maar erg rustig. Je moet dan wel van jaren 50 stijl houden! Zwembad la Union is beter dan dat van Jagua. andere tip is om de E hotels van Cubanacan te checken. DEr zijn nu meerdere oude villa's omgebouwd tot hotel en deze vallen onder E hotel merk

Gereisd met oudere kinderen in mei 2013

Zeer goed hotel om Cienfuegos te verkennen.

Patrick Hermans
2-4-2013

Ter gelegenheid van onze rondreis door Cuba sliepen wij twee nachten in dit hotel . Het hotel ligt vlak in het centrum. Kamers zijn oké, personeel heel vriendelijk, zwembad in orde en het eten is meer dan behoorlijk. Ga trouwens niet op zoek naar een restaurant in de stad want volgens mij kan je geen beter vinden dan in het hotel zelf. De kreeft is trouwens een aanrader. Samengevat, een meer dan behoorlijk hotel wanneer je Cienfuegos bezoekt.

Gereisd met partner in maart 2013

We hebben een aantal aanbieders voor La Union voor je op een rij gezet:

Prachtig hotel midden in centrum

Margriet
29-8-2012

Prachtig hotel met mooie kamers en een heerlijke douche!. Prachtig zwembad met een bar waar je pizza en echte frites kan eten. Kamers aan straatzijde kunnen last hebben van het lawaai op straat. Ontbijtbuffet was erg goed en uitgebreid!.

Gereisd met vrienden in augustus 2012

mooi hotel aan de 'winkel' boulevard

milanda
6-8-2012

Het hotel ligt midden in het centrum van Cienfuegos. Er is een afgesloten parkeergelegenheid voor de auto. De kamers zijn ruim en de bedden zijn goed en breed. De badkamer ziet er keurig uit. De kamers waren redelijk schoon (in de hoekjes niet zo). Badkamer heeft een prima douche en een bidet. Het ontbijt was in buffetvorm. Alles wat je daar verwacht was voorradig. Je kon ook een omelet laten bakken. Wij vonden het ontbijt voor Cubaanse begrippen goed.

Gereisd met vrienden in juli 2012

prima hotel

TGJ
18-8-2011

Midden in het centrum, met parkeerservice. Kamers lekker ruim, helaas hadden wij wel een beetje ene donkere kamer, was maar 1 raam naar de binnenplaats. Ons pasje om de deur open te maken weigerede een paar keer, maar werd meteen opgelost door de receptie, blijkbaar vaak voorkomend probleem. Ontbijt was prima, herken het verhaal van oud brood niet. Ontbijt in buffet vorm. De kok zorgde naast de eieren ook voor tosti's. één avond er gegeten en was prima, wel prijzig. Zwembad is heerlijk om 's middag even aan uit te rusten. Ga ook naar het theater en probeer een voorstelling hier te zien (neem wel een waaier mee er is hier geen airco). Alles prima vanuit het hotel te doen, te voet of met paard en wagen of fietstaxi.Aardige mevrouw bij de info punt aan de achterkant van het hotel, vertelt wat je kunt doen in de stad.Gemoedelijk stadje. Teatro Tomás Terry, Papalacio de valle, Jardin Botánico en begraafplaats bezocht (niet Tomas Acea maar de andere).

Gereisd met partner in augustus 2011

Mooi koloniaal hotel in centrum

Gerda
7-8-2011

Stond niet op de lijst waar je met hotel vouchers kan betalen, werden daar wel geaccepteerd. Dakterras heeft mooi uitzicht over het centrum en is 's avonds een prima voor een drankje. Op advies van hotelpersoneel prima gegeten bij paladeros Banjul 1870. Auto wordt met valid parking in een gebouw aan de overkant ondergebracht. Kamers mooi ruim en koloniaal, prima bedden. Aan de voorkant wel wat lawaai van uitgaande jongeren.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2011

Prima stadshotel

Maureen
23-2-2011

La Union ligt in het stadscentrum van het levendige Cienfuegos. Grote kamers met een goed geoutilleerde badkamer, een fijn zwembad en uiterst centraal gelegen om de stad teverkennen. De kamers zijn enigszins gehorig, maar dat past wel bij de levendigheid van deze stad. Vergeet niet het Palacio de Valle te bezoeken en te dineren bij Club Cienfuegos (niet goedkoop, maar voor Cubaanse begrippen erg goed).

Gereisd met partner in februari 2011

Uniek pand, unieke ligging, uniek hotel!

hati7074
2-2-2011

In december 2010 tijdens onze rondreis hier verbleve. Absolute aanrader! Midden in het centrum van Cienfuegos en op de hoek van Avenida 54 die zowel naar Parque Marti leidt (bezoek de opera hier en geniet van de avond in dit park) als naar de Calle die je langs de Malecon en vervlogen (gerestaureerde) historie van mooie villa's en de"openlucht "disco" naar het Palacio del Valle leidt. In het hotel is een mooi zwembad gelegen naast een knus binnenplaatsje. Het eten is zeer goed en het restaurant staat dan ook hoog aangeschreven onder de vele restaurants in Cienfuegos. Niet alleen dit hotel is een aanrader, dit geldt ook voor Cienfuegos zelf!

Gereisd met partner in december 2010

In het centrum maar het eten...

Suzanne
11-9-2010

Union is een stadshotel wat echt letterlijk midden in het centrum ligt. Alles is op loopafstand en Cienfuegos is niet echt heel groot. De kamers zijn vrij ruim, met een massagedouce!!! en het zwembad is ook aardig.

Een groot minpunt aan het hotel is het eten. We hebben 's avonds 1 keer in het restaurant gegeten en dat smaakte echt nergens naar. Het ontbijt was ook echt vies met (zeer) oud brood en weinig keuze..

Gereisd met partner in augustus 2010

We hebben een aantal aanbieders voor La Union voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel La Union in Cienfuegos, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel La Union zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.