KinderhotelWeer vandaag31°19°
9,3

We hebben een aantal aanbieders voor Gran Caribe Jagua voor je op een rij gezet:

65 reviews over Hotel Gran Caribe Jagua in het Nederlands

Prima hotel

Rowena
28-8-2015

Ik vond dit een van de betere hotels en begrijp de slechte reviews niet, terwijl ik toch aardig kritisch ben. Ik had een prima kamer en ook goed schoongemaakt. Voor Cubaanse begrippen waren er goede bedden. Een fijn balkon. De badkamer was in orde. Net als overal in Cuba wel wat schimmel. Een prettig zwembad en een prachtig uitzicht over de baai. Prima cocktails. Het eten in het hotel is echter wel slecht.

Gereisd met vrienden in mei 2015

1 nachtje is meer dan genoeg.

Elisa
10-11-2013

Rondreis Cuba Compleet; Mooie omgeving met een leuk uitzicht en een hoop kippen en een haan. Het hotel oogde netjes en de kamer iets minder. 2 aparte bedden en een grote nette badkamer, alleen jammer dat de douchewanden niet echt werkte en het water in de kamer stond. Het was erg muf in de kamer dus meerdere malen wakker geworden met een hevige hoestbui. In de ochtend werden we wakker van de bovenburen die uit hun bed stapte, door het gebonk kwam een deel van het plafond naar beneden dus het bed lag onder de verf, iets minder. Het ontbijt was redelijk, wel een keertje jam!

Gereisd met vrienden in oktober 2013

Oude vieze troep!

Sander
30-9-2013

Zeer slecht onderhouden kamers. De schimmels zaten op de muur en alles stonk. Hierover geklaagd en uiteindelijk een kamer aan de overzijde van hotelgebouw gekregen (Perla del Mar). Dit was gelukkig wel erg netjes. Ontbijtbuffet zeer karig en slecht van smaak en kwaliteit! Zelfs de koffie was slootwater en werd geserveerd in soepkommen. Het personeel keek zelfs treurig. Niet heengaan!

Gereisd met partner in januari 2013

Goed hotel voor één nacht

Annemiek
4-8-2013

Wij hebben pas geleden één nacht in dit hotel geslapen. De mensen zijn er erg vriendelijk en het ligt op een mooie en praktische locatie. De kamer viel ons wat tegen. Was niet helemaal schoon en wij hadden de tweede dag geen water (maar dat schijnt op Cuba wel meer voor te komen). Het ontbijt was niet heel bijzonder. In het restaurant naast het hotel hebben wij 's avonds erg lekker gegeten en je hebt er ook een mooi uitzicht vanaf het dakterras.

Gereisd met partner in juli 2013

Aardig hotel voor 1 nacht.

Elvira
23-6-2013

Hotel ligt ver buiten centrum gelegen naast Palacio de Valle. De kamer is niet bijzonder, wel schoon. Goed voor 1 nacht. Airco aanwezig, kluisje huren voor 2 CUC per dag. Zwembad is redelijk klein en met hele harde muziek. Je hebt wel bedjes met uitzicht op de baai. Waarschijnlijk omdat het laagseizoen is in juni was het dinerbuffet niet geopend en het ontbijt bestond niet uit een buffet maar je krijgt een bord met een broodje en wat fruit. Je had nog wel de keuze tussen de omeletten. Waarschijnlijk is alles in het hoogseizoen wel geopend, dus ik kan geen eerlijk oordeel geven hierover. Personeel is vriendelijk.

Gereisd met partner in juni 2013

goed voor 1 nacht

Vos
31-1-2013

Wij hebben een nacht in dit hotel geslapen....we hadden zo'n zin in een lekkere duik...de reisleider vertelde dat er een lekker zwembad was....hhhmm heb de foto helaas gewist maar het zwembad was bruin....later hoorden we dat ze dit aan het reinigen waren :( de zee ervoor is niet om in te zwemmen...ziet er vies uit. De kamers zijn oud en simpel en een beetje smoezelig...wel muffig ruikt naar oud hout...maar de muffige lucht zijn wij in geheel cuba tegengekomen. geen vieze beetjes gezien gelukkig! We hebben wel lekker gegeten na een paar dgn cuba eten hadden we zin in frietjes....die waren hier super! het ontbijt was ook goed en al met al een prima locatie voor een nacht.

Gereisd met vrienden in september 2012

Goed hotel

Adriaan
24-1-2013

Een goed hotel voor cuba. Ligging is mooi. Ligging is net te ver om te lopen naar het centrum. Met een fietstaxi ben je er zo.

Ontbijtbuffet is prima. Zwembad is goed.

Gereisd met oudere kinderen in december 2012

een nacht

anjabijpost
1-8-2012

Tijdens de rondreis een nacht verbleven. Twee liften niet in werking. Kamer vol schimmel. Ontbijtzaal ranzig en ontbijt smakeloos. Ligging in de plaats is leuk en lekker gegeten bij een restaurant in de buurt.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2012

niet echt schoon hotel

Lijn
23-8-2011

Het hotel ligt langs een mooi kasteeltje.

Het hotel zelf is niet veel bijzonders.

Onze hotelkamer was ookniet echt schoongemaakt.

Eten was prima.

Personeel niet zo vriendelijk.

Gereisd met partner in augustus 2011

Hotel van gemiddelde kwaliteit

Cindy
1-8-2011

Wij verbleven één nacht in dit hotel tijdens een rondreis doorheen Cuba. De kamer zag er goed uit, maar ook in dit hotel (zoals in veel hotels op Cuba) was de vloer in onze kamer niet echt proper. Het ontbijtbuffet en het diner waren ok. Het zwembad is eerder aan de kleine kant, waardoor het erg druk is aan het zwembad. Het uitzicht vanuit het hotel op het voormalig casino is wel prachtig.

Gereisd met vrienden in juli 2011

• VerzorgingHalfpension
  • Eten en drinkenLunch
  • De staf spreektDuits, Engels, Frans
  • RokenToegestaan

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Gran Caribe Jagua in Cienfuegos, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Gran Caribe Jagua zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.