Bed and Breakfast Casa Particular Angel e Isabel

BedAndBreakfast
Bed and Breakfast Casa Particular Angel e Isabel

2 reviews over Bed and Breakfast Casa Particular Angel e Isabel in het Nederlands

Buena opción

isabel
30-12-2011

Estuve alojada en esta casa y aparte del muy buen trato recibido por parte de Isabel y su amabilidad creo que siempre recordaré la vista panorámica que se disfruta nada más salir de la habitación, es indescriptible. La habitación estaba muy limpia y suficientemente amplia. Un lugar muy agradable y tranquilo para descansar.

Een heel fijne casa met een perfecte ligging.

Kees Smetsers
28-3-2009

In februari 2009 ben ik samen met mijn partner en familie in een huurauto door het westen van Cuba gereisd.

We hebben in casas particulares gelogeerd omdat dit dé manier is om het pure Cuba te ontdekken.

In Cienfuegos vonden we op het schiereiland Punta Gorda een casa met een unieke ligging.

De casa heet "Angel e Isabel" en heeft de ingang aan de ene kant van het schiereiland en de tuin met de 2 kamers (30 CUC) aan de andere kant.

De 2 kamers zijn klein maar hebben wel een eigen badkamer en liggen maar een paar meter van het water van de baai.

Ze worden elke dag perfect schoongemaakt.

Angel en Isabel zijn twee lieve mensen die alles doen om het naar je zin te maken.

Het ontbijt en het avondeten zijn superlekker en wat is er mooier dan aan het water te eten ?

Er is een fijn dakterras met uitzicht over de baai.

200 meter van de casa is de punt van het schiereieland waar je aan een strandje naar de zonsondergang kunt kijken en een mojito kunt drinken.

Bed and Breakfast Casa Particular Angel e Isabel 8 10 2 .