Bed and Breakfast Casa los delfines

Bed and Breakfast Casa los delfines
9,4

5 reviews over Bed and Breakfast Casa los delfines in het Nederlands

• Fantastisch / fenomenaal: 8+

Zeer gastvrije en vriendelijke ontvangst

annemarie2u, 11-8-2014

NB. Omdat Los delfines vol was zaten we bij de buren. Gasten worden zo een beetje uitgewisseld zodat iedereen een kamer heeft. Wel bij delfines gegeten en dat was perfect. Leuke vriendelijke ontvangst, nette en vrij ruime kamer, eenvoudig maar prima Casa. Magdalys is een fantastische gastvrouw.

we add some pics

Pippop, 4-3-2012

great casa, great view, look at our pics!

Goede casa!

Anneke, 15-8-2011

Wij zijn hier in mei 2011 geweest voor 2 nachten.

We hadden 1x ontbeten bij dit huisje en 1x een diner gehad bij de naastgelegen casa zij hebben ook een zwembad waar we gebruik van mochten maken !

Magalys is erg vriendelijk en behulpzaam gaf tips over het centrum en over uitstapjes en controleerde de hele tijd of we nog iets nodig hadden of alles naar wens was ... Ze maakte zelfs na de eerste nacht het bed op, en legde nieuwe handdoeken neer! Minpuntje was het kleine bedje en de kamer vol met muggen maar ach, dat hebben we ook overleefd ! AANRADER !!! En de ligging SUPER

Prachtige plek, prima Casa.

Arie, 27-3-2011

Deze Casa ligt op een van de mooiste plekken in Cienfuegos, helemaal op de punt in Punta Gorda. Op loopafstand is van alles te doen, van een barretje in het park tot de luxueuze Yacht Club.

Echt een aanrader deze plek.

Beste casa van onze reis

Jean-Pierre, 21-3-2010

Dit was de duurste (35 cuc) casa van onze reis, maar ook de beste. Prachtig gelegen op het einde van Punta Gorda. Je ruime kamer bevindt zich op de eerste verdieping met daar achter een geweldig terras dat uitgeeft op de baai van Cienfuegos (hadden hier een geweldig ontbijt). Dit alles is privé voor de gasten. Magalis is daarbij een geweldige gastvrouw, ze informeert je onmiddelijk over al de mogelijkheden en spreekt bovendien heel goed engels. Deze casa kan ik iedereen aanbevelen.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Casa los delfines in Cienfuegos, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Casa los delfines zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Bed and Breakfast Casa los delfines scoort een 9.38 uit 10 op basis van 6 reviews.