6,8

We hebben een aantal aanbieders voor Carrusel Faro Luna voor je op een rij gezet:

2 reviews over Hotel Carrusel Faro Luna in het Nederlands

2006

All-inclusive

Karin & Theo
30-7-2006

All-inclusive. Op behoorlijke afstand van Cienfuegos. Wel veel beter en rustiger dan nabij gelegen Rancho Luna (dat is een mega-compplex). Dit is wat sympathieker. De all-inclusive bevalt niet zo goed. Drankjes uit plastic bekertjes. Prima voor 1 nachtje.

Gereisd anders in juli 2006
2005

Het hotel heeft een leuke ligging aan zee

hubertine
25-9-2005

Het hotel heeft een leuke ligging aan zee. Hotelkamers lijken schoon maar je vindt er nog afknipte nagels van de mensen die voor je in de kamer verbleven. Ook vind je dode insecten op je kamer. Poetsen heeft daar niet zo'n hoge prioriteit. Leuk zwembad. Eten is goed. Op zich een fijn hotel om een nachtje te blijven

Gereisd anders in september 2005

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Carrusel Faro Luna in Cienfuegos, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Carrusel Faro Luna zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.