6,8

We hebben een aantal aanbieders voor Carrusel Faro Luna voor je op een rij gezet:

2 reviews over Hotel Carrusel Faro Luna in het Nederlands

Mooie ligging maar geen aanrader

Xandra
30-3-2013

Het hotel is prachtig gelegen in de baai maar ver van het centrum van Cienfuegos. Heeft een zwembad en ligbedden. In de kamers was van alles stuk. Kastje voor de koelkast waar geen koelkast in zat. Kluis werkte niet. Iedereen had alleen een koude douche. Airco maakte enorm veel lawaai. Tafels waren niet gedekt. Vroegen om bestek en borden maar kregen dat niet. Hebben toen zelf van allerlei tafels de schone spullen die niet gebruikt waren afgehaald. Eten werd niet aangevuld en daardoor was de keuze erg beperkt omdat we als laatste kwamen. Kwaliteit eten was ook niet echt goed. Gelukkig verbleven we hier maar 1 nacht tijdens een rondreis.

Gereisd met vrienden in januari 2013
2008

Maart 2008 1 nacht verbleven tijdens rondreis

Jolanda en Jan-Mathijs Eijt
30-3-2008

Maart 2008 1 nacht verbleven tijdens rondreis. Prima locatie met mogelijkheid om op het strand te liggen op ligbed met bar in de buurt. Het eten was niet slecht, echter het restaurant leek op zoiets als een grote kale bedrijfskantine. Prima hotel voor rondreis.

Gereisd met vrienden in maart 2008

• AdresCtra. De Pasacaballo Km.18 75087-6511
    (toon op kaart)
  • E—mailadres
  • Website
  • Telefoonnummer

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Carrusel Faro Luna in Cienfuegos, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Carrusel Faro Luna zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.