Mooie ligging maar geen aanrader

Review geschreven door Xandra

Mooie ligging maar geen aanrader

Xandra,
30-3-2013

Het hotel is prachtig gelegen in de baai maar ver van het centrum van Cienfuegos. Heeft een zwembad en ligbedden. In de kamers was van alles stuk. Kastje voor de koelkast waar geen koelkast in zat. Kluis werkte niet. Iedereen had alleen een koude douche. Airco maakte enorm veel lawaai. Tafels waren niet gedekt. Vroegen om bestek en borden maar kregen dat niet. Hebben toen zelf van allerlei tafels de schone spullen die niet gebruikt waren afgehaald. Eten werd niet aangevuld en daardoor was de keuze erg beperkt omdat we als laatste kwamen. Kwaliteit eten was ook niet echt goed. Gelukkig verbleven we hier maar 1 nacht tijdens een rondreis.

Gereisd met vrienden in januari 2013