Hotel Carrusel Faro Luna ***

Hotel Carrusel Faro Luna ***

Hotel Carrusel Faro Luna
Hotel Carrusel Faro Luna
6,5

We hebben een aantal aanbieders voor Carrusel Faro Luna voor je op een rij gezet:

5 reviews over Hotel Carrusel Faro Luna in het Nederlands

Mooie ligging maar geen aanrader

Xandra, 30-3-2013

Het hotel is prachtig gelegen in de baai maar ver van het centrum van Cienfuegos. Heeft een zwembad en ligbedden. In de kamers was van alles stuk. Kastje voor de koelkast waar geen koelkast in zat. Kluis werkte niet. Iedereen had alleen een koude douche. Airco maakte enorm veel lawaai. Tafels waren niet gedekt. Vroegen om bestek en borden maar kregen dat niet. Hebben toen zelf van allerlei tafels de schone spullen die niet gebruikt waren afgehaald. Eten werd niet aangevuld en daardoor was de keuze erg beperkt omdat we als laatste kwamen. Kwaliteit eten was ook niet echt goed. Gelukkig verbleven we hier maar 1 nacht tijdens een rondreis.

Maart 2008 1 nacht verbleven tijdens rondreis

Jolanda en Jan-Mathijs Eijt, 30-3-2008

Maart 2008 1 nacht verbleven tijdens rondreis. Prima locatie met mogelijkheid om op het strand te liggen op ligbed met bar in de buurt. Het eten was niet slecht, echter het restaurant leek op zoiets als een grote kale bedrijfskantine. Prima hotel voor rondreis.

Een prima hotel waar we met veel plezier 3 nachten hebben geslapen. Al inclusive is optioneel, maar zeker aan te raden. Ook de ligging is prima. Trinidad is op een dik uur rijden bereikbaar en Cienfuegos ligt op ongeveer 20 minuten rijden. Het lokale strand is leuk om mee te maken en ook aan het zwembad kun je je goed vermaken. Alle kamers hebben uitzicht op zee en zijn netjes. Het eten is vergeleken met de meeste hotels niet slecht.

All-inclusive

Karin & Theo, 30-7-2006

All-inclusive. Op behoorlijke afstand van Cienfuegos. Wel veel beter en rustiger dan nabij gelegen Rancho Luna (dat is een mega-compplex). Dit is wat sympathieker. De all-inclusive bevalt niet zo goed. Drankjes uit plastic bekertjes. Prima voor 1 nachtje.

Het hotel heeft een leuke ligging aan zee

hubertine, 25-9-2005

Het hotel heeft een leuke ligging aan zee. Hotelkamers lijken schoon maar je vindt er nog afknipte nagels van de mensen die voor je in de kamer verbleven. Ook vind je dode insecten op je kamer. Poetsen heeft daar niet zo'n hoge prioriteit. Leuk zwembad. Eten is goed. Op zich een fijn hotel om een nachtje te blijven

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Carrusel Faro Luna in Cienfuegos, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Carrusel Faro Luna zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Carrusel Faro Luna scoort een 6.5 uit 10 op basis van 5 reviews.