Cienfuegos

Reviews over Cienfuegos

Goed gelegen casa

leys gerda,
    29-12-2016

Deze casa puilt uit van de terrassen waar het aangenaam vertoeven is, op het hoogste terras krijg je een uitstekend ontbijt geserveerd, de mensen zijn heel behulpzaam,correct en vriendelijk de kamer is donker en smal maar netjes

Gereisd met vrienden in december 2016

Prima Hotel

Sophia,
    27-11-2016

Hotel net buiten het centrum van Cienfuegos. Prima kamers met airco. Ontbijt ook goed. Wij hebben hier 1 nacht geslapen. Hotel is klein en persoonlijk.

Gereisd met vrienden in november 2016

pima ligging, gastvrij gezin

D.Dijkman,
    31-1-2016

Plaza de Armas, autovrije winkelstraat is op loopafstand. familie is erg gastvrij en vriendelijk. slaapkamer op 1e etage, met eigen douche/toilet. wij hadden aan de straatkant met balkon. voor €2 p.nacht werd er door iemand op de auto gepast. overnachting €25 p.n. ontbijt €4,- pp. diner €10 pp. eten was heerlijk en veel :-) enige minpuntje vonden wij dat er geen stoeltje op de kamer/balkon was. (mee te leven:-)) wij kunnen hen aanraden.

Gereisd met partner in november 2015

Prima hotel

Rowena,
    28-8-2015

Ik vond dit een van de betere hotels en begrijp de slechte reviews niet, terwijl ik toch aardig kritisch ben. Ik had een prima kamer en ook goed schoongemaakt. Voor Cubaanse begrippen waren er goede bedden. Een fijn balkon. De badkamer was in orde. Net als overal in Cuba wel wat schimmel. Een prettig zwembad en een prachtig uitzicht over de baai. Prima cocktails. Het eten in het hotel is echter wel slecht.

Gereisd met vrienden in mei 2015

Matig hotel

Martin Ottens,
    16-7-2015

Tijdens ons verblijf was het zwembad in renovatie. Deze moet in september 2015 weer klaar zijn. Ligt erg ver buuten de stad. Drank en eten is wel super goedkoop. Het ontbijt is niet veel. Kamers zijn redelijk.

Gereisd met partner in juni 2015
Cienfuegos scoort een 7,8 uit 10, op basis van 40 reviews