Hotel Sol Cayo Santa Mariasterstersterster

9.3Fenomenaal

Cuba, Cuba, Cayo Santa Maria (eilandje)

9.3Fenomenaal

We hebben een aantal aanbieders voor Sol Cayo Santa Maria voor je op een rij gezet:

• Aan zee
  • All inclusive
  • Animatie
  • Kinderopvang
  • Sauna
Tonen op kaart

35 reviews over Hotel Sol Cayo Santa Maria

• 8Miranda12-08-2012

Goed all incl. resort op een prachtige locatie

Wij zijn hier eind juni 2012 een paar dagen geweest tijdens onze rondreis op Cuba. Wij vonden het een verademing, wat een mooi resort, fijne service, heerlijk gegeten, ook in het italiaanse restaurant. Het buffetrestaurant is minder maar zeker niet slecht. Ruime keus qua eten maar als nadeel de vliegen die door het buffetrestaurant vliegen. De stranden zijn prachtig, echt caribean. De hotelkamer was wat verouderd,zeker de badkamer. Bedden waren goed en het was schoon. Personeel was zeer behulpzaam en vriendelijk, animatie werd de hele dag door georganiseerd, maar was voor ons niet hinderlijk aanwezig. Meerdere zwembaden met bar en ook aan het strand bevond zich een strandbar waar ook een snack/lunch kan eten. Alle drank, ook de A merk-likeur-, was all in.

Gereisd met partner in juni 2012

• 8i.10-08-2012

goed all inclusive resort

Dit was het één na laatste hotel gedurende onze rondreis van 2 weken! Het eerste all inclusive! Voor het eerst goed kunnen eten. Het is wel zo dat het op een vreetschuur lijkt! Kamer was netjes en grote badkamer! We zaten in het laagseizoen maar ondanks dat was er toch elke avond een optreden van het animatieteam! Er wordt overdag ook genoeg georganiseerd maar dan is het aan jezelf of je meedoet! We hadden in ieder geval niet veel te klagen kijkend naar de andere hotels!

Gereisd met vrienden in juni 2012

• 0Job en vrienden28-05-2012

mooie locatie, zeer slechte accomodatie!

Net terug van onze mooie rondreis door Cuba. In totaal 5 accommodaties gehad, waaronder 3 nachten Sol Cayo Santa Maria. Locatie is super, mooi strand en prachtige zee, echter is dit 4 sterren all in hotel absoluut geen 4 sterren waardig. Bij aankomst 2 kamers die nog niet schoongemaakt waren. vervolgens konden wij aan het eind van de middag de kamer in. tot onze schrik zaten de poep spetters van de vorige bewoners nog in de wc, de kamer was smerig en er hing een lucht waar je van over je nek gaat. Vervolgens een nieuwe kamer gekregen die niet veel beter was. Dit geeft een goed beeld van de service! Het resort bied 1 buffet restaurant en 2 a la carte restaurants. Buffet is echt een vreetschuur en van zeer slechte kwaliteit. De 20 airconditioners die rondom het buffet hangen zorgen voor een hels lawaai en koelkast temp. Hotel is niet kindvriendelijk. Algen in de kinderbaden en overal losse planken door het resort. Wij waren blij om na 3 nachten door te kunnen naar onze volgende resort.

Gereisd met vrienden in mei 2012

• 8Moezeltje29-05-2011

Heerlijk

Tijdens onze rondreis hebben we een aantal dagen in dit hotel geslapen. Wat vooral erg fijn was, was het eten. Na voornamelijk kip en varkensvlees te hebben gegeten is het ook wel geweldig om een paar dagen op culinair gebied iets meer te worden verrast. Het hotel ligt direct aan zee en heeft een fijn strand met goede ligbedjes. Wij hebben hier een aantal heerlijke dagen gehad.

Gereisd met partner in juli 2009

• 9Jolanda en gezin15-08-2010

Zeker doen!

Dit plekje is -afgezien van de weg die toch een beetje het eilandgevoel ondermijnt- een aanrader op je rondreis door Cuba. Echt caribische sfeer. De vreetschuur is jammer, boek zeker een dinertje aan het strand in resort restaurant Picua, want hier hebben we uitzonderlijk lekker en sfeervol gegeten. Wat een mooi strand en zee. Snorkels gratis bij de catamarans te halen, en tochtje per catamaran (5cu (ong euro) pp) zeker niet vergeten! Wat kicken! Goede wind en bakken water over ons heen, warm water! Dit moet je beleven. Snorkelen aan eindje van het eiland bij een rif, kreeften aan de overkant, maar alleen te doen met flippers aan. En die hadden we niet, dus een paar visjes bekeken. Erg leuk uitstapje zonder er op uit te moeten. Verder erg lekker Cubaanse koffie en cocktails op het resort, vermijdt de luide animatiespeakers bij het zwembad en je waant je in een paradijs.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2010

• 8Jantine24-07-2010

Mooi & goed hotel!

Fantastisch hotel! We hebben hier vier dagen gezeten tijdens onze rondreis door Cuba. Het eten zelf is goed, alleen zit je met z'n allen in een sfeerloos glazen gebouw te eten, 'vreetschuur'- idee! Italiaans restaurant prima! Ontzettend vriendelijk personeel!

Gereisd met partner in juli 2010

• 9Maartje14-07-2010

Aanrader!

Dit is echt een topper! Ontzettend mooi strand, helderblauw water en een restaurantje waar je lekker broodjes en drankjes kunt halen. Kamer was prima! Buffetrestaurant was prima verzorgd.

Gereisd met partner in juli 2010

• 8hein de vries15-05-2010

Top hotel met uitstekende all inclusive

Wij hebben genoten van de rust en atmosfeer van het resort, mensen zijn uitermate vriendelijk en het eten en de drankjes waren zeer goed, een echte aanrader om te doen na een toer over het eiland, want dat is in Cuba een must

Gereisd met partner in mei 2010

• 8De Klerk07-03-2010

Aanrader!

3 nachten geslapen. Eindelijk eens een hotel met een goed buffet!! Heel veel variatie en vriendelijke medewerkers. Leuk opgezet complex, mooie duiklocatie, mooi strand, kamer basic.

Gereisd met partner in februari 2010

• 8Eline14-08-2009

Erg mooi resort met een echt bounty strand!

We zijn hier 2,5 dag geweest aan het einde van onze rondreis en het was een heerlijk rustige plek om lekker uit te rusten en van zon, zee en strand te genieten. Het was ook lekker rustig op het resort maar daardoor waren sommige barretjes zoals die bij het strand wel eerder dicht dus dat was wel jammer. Ik zou dit resort niet als uitvalsbasis gebruiken als je andere steden in Cuba wilt zien aangezien het toch ongeveer 40 km is tot het vasteland. De zwembaden zijn erg mooi en het strand is echt super! Ook waren er ruim voldoende bedjes en parasols aanwezig. Het ontbijt- lunch- en avond buffet was uitstekend vergeleken met andere hotels in Cuba waar we hebben verbleven.

Gereisd met partner in augustus 2009

2 tips over Hotel Sol Cayo Santa Maria

• Job en vrienden, 28-05-2012

Ga hier niet naar toe met kinderen, tenzij dit hotel gerenoveerd gaat worden!

• Miranda, 12-08-2012

Boek vooraf/tijdig een plaatsje in het italiaanse of creoolse restaurant, want die zijn snel volgeboekt.

0 vragen over Hotel Sol Cayo Santa Maria

• Kleur van het strandLicht
    • Privé strandAanwezig
    • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig
    • Strand toegangGemakkelijk toegankelijk
    • Strand faciliteitenCatering aanwezig, Gratis handdoeken, Gratis strandbedden, Handdoeken aanwezig, Parasols aanwezig, Strandbedden aanwezig

• Animatie programmaAanwezig, Miniclub (2-5 jaar)
    • Aanbod voor kinderenPeuterbad, Speeltuin

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
    • Receptie24-uurs receptie
    • Op het terreinTuin
    • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
    • Overige servicesAutoverhuur, Begeleidingsprogramma, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Wasserette

• SaunaAanwezig
    • Wellness behandelingenMassages, Speciale massages