Hotel Melia Las Dunas

Hotel Melia Las Dunas
9,5

We hebben een aantal aanbieders voor Melia Las Dunas voor je op een rij gezet:

3 reviews over Hotel Melia Las Dunas in het Nederlands

Zeker voor herhaling vatbaar!

Yvonne Wisselink, 30-12-2016

Groot hotel, was er voor de tweede keer! Is nu opgesplitst in 2 hotels maar nog wel erg massaal.

Eten erg goed. Zeer vriendelijk personeel! Mooie, goed schoongemaakte kamers. Animatieteam verdient van mij een 10!^

Super mooi hotel!

Denise, 21-2-2012

Tijdens onze autorondreis hier 3 nachten verbleven. Heerlijk bijkomen op dit prachtige eiland met de mooiste stranden en in dit mooie hotel. De hotelkamers liggen in gebouwen verspreid over dit resort. Na incheck werden we dan ook met een golfkarretje naar onze hotelkamer gebracht. Er zijn 2 verschillende zwembaden met een snackbar en een bar in het water (bij het zwembad waar wij lagen). Er zijn verschillende a la carte restaurants en een buffetrestaurant. Bij het strand is een beachbar, maar als je op het strand ligt, wordt je ook bediend. Het eten was prima en de service ook. Er werden verschillende activiteiten overdag en 's avonds georganiseerd, dus er was genoeg te doen. Er waren verder toen wij er waren geen Nederlanders te bekennen in dit hotel, dus wij vonden de sfeer iets minder vanwege de vele Engelsen. Verder super mooi hotel om heerlijk te genieten!

Voortreffelijk resort om te relaxen

woco, 11-12-2011

Een resort waar je je als Nederland waant in een stuk tropisch Canada.

Mooi, paradijselijk strand met het meest witte en fijnste zand wat wij ooit hebben gevoeld.

Heerlijke plek om na bijvoorbeeld een rondreis door Cuba te verblijven en te relaxen.

Mooie ruime kamers met een luxe badkamer voorzien van alle gemakken.

Zelfs de minibar wordt dagelijks gratis bijgevuld.

Meerdere zwembaden geschikt voor jong en oud (actief zwembad en relax zwembad zijn volledig gescheiden van elkaar)

Vriendelijk personeel en uitbundige muziekbands op het "centrale plein".

Enige minpunt zijn de Á La Carte restaurants. deze hebben slechte keukens en slechte/trage bediening.

Wij zijn in één restaurant halverwege opgestaan en richting buffetrestaurant gegaan voor het vervolg, aangezien daar het eten beter was.

We hebben een aantal aanbieders voor Melia Las Dunas voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Melia Las Dunas in Cayo Santa Maria (eilandje), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Melia Las Dunas zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Melia Las Dunas scoort een 9.45 uit 10 op basis van 29 reviews.