Sorteren

Reviews over Cayo las Brujas

Prachtige plek met eenvoudige kamers

Schip72
    15-3-2015

De kamers zijn eenvoudig ingericht maar alles is aanwezig. Elk balkon heeft een uitzicht op de prachtige blauwe zee. Een fantastische rustige plek om te vertoeven als het stralend weer is. Toen wij er waren was het bewolkt en waaide het hard, dan is er in de wijde omgeving echt niets te doen. Geen winkel, geen bezienswaardigheid niets.....

Mooi rustig

marina & bart
    13-6-2011

De plaats is prima het strand nog beter en restaurant is beter dan op deze site vaak beschreven wordt ! alleen zijn de villa's aan een kleine renovatie toe maar slecht of vies zijn ze zeker niet !

Mooie omgeving, maar oude huisjes

hati7074
    2-2-2011

De omgeving is prachtig en erg rustig! Strand is erg smal en loopt stijl. Helaas was het restaurant afgebrand tijdens ons verblijf en moesten wij uitwijken naar de nieuw geopende boulevard waar diverse restaurants, barretjes en wat souvenir winkeltjes liggen. Leuk om te zien. Locatie is super, de accomodaties zijn erg leuk,maar oud, en matig onderhouden. Erg jammer.

Let op dat er geen schoonmaak is tijdens het verblijf.

Maar voor wie even wil ontspannen en wil genieten van de ruige natuur, is deze locatie een must!

Stop vooral even in Remedios voordat je de dijk oprijdt... erg leuk plein met heerlijk eten en drinken!

Prima ontspannen op een afgelegen mooie plek

Anneke Steenbrink
    16-7-2010

We zijn in augustus vorig jaar hier geweest. Lekker een paar dagen ontspannen tussen onze autotrip door. Het is een redelijk klein hotel, maar de kamers zijn heerlijk. Wij hadden een grote kamer met een super uitzicht vanaf ons houten balkon. Kamer was lekker met airco en heerlijk geslapen. Overdag hebben wij op het strand gehangen waar het heerlijk rustig was. Ook het eten in het restaurant was redelijk. Het grootste nadeel was dat je overdag niet gewoon even een broodje kon halen of iets dergelijks. Je moest gelijk een hele maaltijd eten. Ik hoop dat ze dat nog een keer veranderen. Al met al was het echt goed vertoefen.

Prachtig, heerlijk bijgekomen aan het strandje.

Esther
    3-3-2010

Een mooi hotel, prachtige ligging. Wij zijn er 2 dagen geweest en hebben heerlijk gerelaxed. Het eten was erg goed, met veel variatie, hadden nog niet veel meegemaakt.

Cayo las Brujas scoort een 9,5 uit 10, op basis van 2 reviews