Hotel Sol Club Cayo Coco

Hotel Sol Club Cayo Coco

8,3

We hebben een aantal aanbieders voor Sol Club Cayo Coco voor je op een rij gezet:

Vakanties.nl
Vakanties.nl
Tjingo
Tjingo

2 reviews over Hotel Sol Club Cayo Coco in het Nederlands

Afgelegen maar heerlijk relaxt

rgossy
2-9-2010

Voor het eerst met vriend hier geweest op 24 jarige leeftijd. Veel lol gemaak en in twee fases hier geweest. Eerst 3 dagen en vervolgens 5 dagen. Tussendoor vertoeft in Havanna wat uiteindelijk allemaal een onvergetelijke vakantie werd

Gereisd Met vrienden in maart 2000
2005

een heel mooi hotel wij hadden geboekt in varadero naar we

Sylvia
28-5-2005

een heel mooi hotel wij hadden geboekt in varadero naar het hotel was overboekt dus mochten we naar cayo coco goed hotel goed eten sávonds gezellig mooi zwembad en een heel mooi gebied om te snokelen een aanrader is zeker om 1 dag naar havanna te gaan met een gids dan kom je op plekken waar je anders nooit zou komen je gaat dan echt 40 jaar terug in de tijd

Gereisd Anders in mei 2005

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Sol Club Cayo Coco in Cayo Coco, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Sol Club Cayo Coco zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.