Candelaria

Reviews over Candelaria

Leuke huisjes

esther,
    26-6-2014

Huisjes zien er leuk uit. Wel is er maar beperkt water beschikbaar waardoor je niet elk moment van de dag kan douchen. Bij ons had een deel van de groep vrijwel geen water op het moment dat we water zouden moeten hebben maar dit is uiteindelijk aan het eind van de avond opgelost.

Het ontbijt is prima met veel keus.

In de omgeving kun je wandelen met een gids, paardrijden of een bezoek brengen aan de orchideeëntuin of de waterval.

Gereisd met vrienden in juni 2014

Plaatje voor zwembadliefhebbers

Jeroen,
    18-1-2013

De architect die dit allemaal oorspronkelijk heeft bedacht krijgt van mij een 10! Zwembad is groot en heel mooi en centraal gelegen en tiptop in orde (niet verwarmd). Alles ruim opgezet en ontwerp huisjes is geniaal: voor en achter een waranda. Toch zijn ze redelijk verouderd, maar functioneel. Niet pruimen over het feit dat er geen water is: gewoon even vragen wanneer er wel water is. Personeel vriendelijk en restaurantbuffet van goede kwaliteit.

Gereisd met oudere kinderen in december 2012

Prachtige omgeving, redelijk hotel

E Hendriks,
    19-8-2012

De kamers zijn goed, maar niet verwacht niet te veel. Beestjes gezien, maar waar niet in warme, tropische landen?

Mooi zwembad, lekker rustig vanaf een uur of 5 als de bussen met dagbezoekers zijn vertrokken.

Dinerbuffet is niet geweldig, maar geen alternatief in de omgeving.

Bezoek aan de waterval tegenover het hotel is fantastisch. Douchen in de natuur. Maar ook daar veel dagbezoekers.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2012

Hotel voor in de natuur

Erik,
    21-3-2012

Hotel ligt ver af van de bewoonde wereld, maar als doorreis geeft het een prima verblijf. Zowel diner als ontbijt was prima verzorgd en voor Cubaanse begrippen met veel keus.

Hotel is niet het juiste woord, want is meer een terrein met een aantal bungalows.

Zwembad ligt er prima bij en wordt goed onderhouden.

Bar is prima verzorgd en personeel is aardig.

Let wel, de weg naar het hotel toe (vanuit La Palma) is een waar avontuur en moeilijk te rijden.

Gereisd met partner in januari 2012

prettige ervaring

Peter Hilderink,
    10-12-2009

Enkele tientallen huisjes in de tropische natuur gegroepeerd om het zwembad. Nadeel aangezien het het enige hotel terplaatse is wel nogal wat groepen.

De huisjes zijn wel wat gedateerd, maar goed hersteld, met natuurlijk een van de lampen, zoals overal in Cuba die het niet doet.

Huisje is zeker schoon. Het eten vanwege de groepen in buffet vorm sprong er niet uit, maar was degelijk.

Service goed, helemaal aan de bar bij het zwembad.

Gereisd met partner in december 2009
Candelaria scoort een 5,5 uit 10, op basis van 2 reviews