Hotel Colon

6,7

49 reviews over Hotel Colon in het Nederlands

Nooit meer

Marco Striekwold, 10-5-2017

De juffrouw bij de incheckbalie zat 20 minuten te bellen met haar moeder. De man die onze bagage in de lift zette hield zijn hand al op voordat hij een koffer had aangeraakt en er kon bij het totale personeel geen lachje af tijdens ons 2-daagse verblijf hier. Bovendien was de sfeer in dit stadje uiterst onvriendelijk en bijna vijandig tegenover toeristen. Vandaar dat we niet veel verder zijn gekomen dan het pleintje tegenover het hotel. Gelukkig hadden we onze goede herinneringen aan Santiago de Cuba nog vers in ons geheugen zodat we onze reis na vol goede moed na de tegenvaller in Camaguey hebben voortgezet.

Klein maar fijn

Miranda, 30-10-2016

Het is een goed hotel voor een doorreis. 1 Nacht gezeten ivm rondreis. Midden in het centrum. Mooi hotel met hele hoge plafonds. Geen lift. Het eten was niet heel, maar genoeg.

prima voor een stads hotel

monique, 2-8-2016

parkeren is een groot probleem. je wordt door een fietsjongen naar een parkeerplaats geleid en dan per fiets taxi naar het hotel gebracht dit kosten zo'n 15 euro,dit was ons niet bekend.

Vraag een kamer aan de achterzijde van het hotel want in de auto vrije straat staat het hotel pal tegenover een sport bar dit veel overlast geeft. Personeel erg vriendelijk en gaven zonder probleem een andere kamer natuurlijk best verouderd maar dat hoort erbij.

Kleine krappe kamers

Schip72, 15-3-2015

De kamers zijn heel erg klein en sterk verouderd en eenvoudig. Maar voor een enkele overnachting prima te doen. Het personeel is erg vriendelijk en de koloniale sfeer van de bar en de rest van het hotel zijn erg mooi. Jammer dat dit niet is doorgetrokken in de kamers.

Slechte service, smerige en kleine kamers.

p.m.landstra, 28-4-2014

Het hotel ligt vlak bij het centrum. Dat is het enig positieve. De kamers zijn erg klein en niet schoon. Het ontbijt is droevig. Het personeel niet servicegericht en werkt samen met de fietsende gidsen die onmiddellijk in de gaten hebben als je met een auto Camaguy nadert. 5 CUC vraagt de zeer herkenbare leider van de deze bende.

Klein sfeervol hotel

vroomar97, 23-1-2014

Leuk klein hotel, leuke entree... Kamers inderdaad klein...maar voor 1 nacht prima te doen...alles werkte...leuke stoeltjes( schommelstoel) voor de kamer...ontbijt was niet echt veel..maar wat eerdere mensen schreven, je kan een ei laten bakken...de barman kan heerlijke cocktails maken... Duurt wel even maar dan heb je ook wat...onze koffers werden tot aan onze kamer gebracht..niks geen gesjouw...en ook weer opgehaald..

Het schattigste hotel ooit!

Elisa, 18-11-2013

Rondreis Cuba Compleet; Dit hotel wilde ik per se heen! Het leek me zo schattig en typisch Cubaans. Het heeft aan alle verwachtingen voldaan. Jammer genoeg was de straat afgesloten dus hebben we een stuk moeten wandelen met de koffers maar eenmaal daar was het echt heel schattig. Er is geen lift aanwezig dus je moet je koffers naar boven tillen, er is wel een kofferdrager aanwezig maar die zag eruit alsof hij zo dood neer kon vallen, dus zelf maar gedaan. Boven is het heeeel klein en smal, wij hadden toevallig wel 1 van de grootste kamers; een 2 persoonsbed, een toilettafel, safe en 2 stoelen. Het paste allemaal net! Onze deur kon gelukkig wel open, in tegenstelling tot sommige reisgenoten. De badkamer zeer klein, als je op de toilet zit kun je niet in de douche of eruit komen. Douche is best redelijk groot. Het ontbijt was niet echt goed, oud brood maar je kunt een eitje laten maken. Ik ben het wel eens met de mensen hieronder, 1 nacht is meer dan genoeg, maar een belevenis op zich!

Authentiek Cuba hotel

Hugo, 30-7-2013

Dit hotel ligt midden in het centrum van Camagüey. De entree doet vermoeden dat het hotel groot is, maar zoals de andere bezoekers zeggen zijn de kamers enorm klein. Onze koffers pasten amper in het kamertje. Inderdaad 3 x 3 m2 max.

Aan de andere kant is dit hotel echt van Cubaanse stijl en past het goed in de sfeer van het land. Het koloniale uiterlijk en de geur van eikenhout geven wel weer dat beetje extra dat je doet beseffen dat je in Cuba bent. Verwacht geen luxe e.d.

Wij vonden dit een van de leukste hotels om te verblijven tijdens onze rondreis. Maar dat komt omdat je er een nacht bent.

Piepklein kamertje!

Elvira, 23-6-2013

1 overnachting ivm rondreis. Ten eerste is het hotel niet te vinden, komt door de onoverzichtelijkheid van het stadje. Door een fietstaxi de weg laten wijzen. Hotel is redelijk centraal gelegen en alles is op loopafstand. Entree is mooi en je verwacht ook een mooie kamer... Deze is dus piepklein! De beide deuren moesten open want anders kon je er niet door met je koffers. Kamer bestaat uit 2 x 1 pers. bed. Dan hebben ze er nog een airo (maakt veel lawaai), koelkastje, kaptafeltje en een safe (2 cuc pd) ingepropt. Badkamertje is ook beperkt. Wel schoon, maar 1 nacht is echt genoeg anders krijg je last van claustrofobie. Geen zwembad aanwezig. Personeel is niet vriendelijk. Wekker heb je ook niet nodig want de plaatselijke haan wekt je rond 03.40 uur en daarnaast zorgt het nabij gelegen treinstation ook voor de nodige rumoer. Ontbijt is beperkt en op=op en wordt niet meer aangevuld (misschien te maken met laagseizoen).

Koloniale mini-kamers

sandra, 19-3-2013

Kamer is 2x3 ofzo en heel hoog. In de badkamer zaten kleine beestjes op de wastafel en uit de douche kwam een klein koud straaltje water. Maar voor 1 nachtje was het wel te doen. (langer niet!!) Het hotel had wel een leuke koloniale stijl. Schommelstoelen op de gang buiten rondom een binnenplaats. Geen luxe, maar wel wat je verwacht van Cuba.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Colon in Camaguey, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Colon zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Colon scoort een 6.65 uit 10 op basis van 50 reviews.