Bed and Breakfast Casa Andres

BedAndBreakfast info

Meer bedandbreakfast info

2 reviews over Bed and Breakfast Casa Andres

• 9annemarie2u11-08-2014

De allerliefste gastheer in ruime kamer

Andres is een zeer lieve gastheer en biedt een uitstekende service. Het adres is wat lastig te vinden, maar Andres zocht ons in de wijk op met zijn auto. Een ruime kamer, lekker ontbijt, mooi terras om s avonds nog even buiten te zitten. Casa staat in een eenvoudige wijk maar het centrum is op loopafstand. Perfect voor een of twee nachtjes op doorreis, deze lieve man en zijn perfect Engels sprekende dochter verdienen het om gasten te krijgen.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2014

1 tip over Bed and Breakfast Casa Andres

• annemarie2u, 11-08-2014

Cafe Ciudad is een leuk en modern cafe, als tip om iets te eten of drinken.

0 vragen over Bed and Breakfast Casa Andres

Bed and Breakfast info

• AdresProlongacion de Fernando de Zayas Street, Apt 8, between 1st & 2nd parallel, Vigia. 70200
      • E-mailadres
      • Website