Hostel

1 review over Hostel La Campiña in het Nederlands

Goede service en lekker!

Marieke
9-4-2013

1 nachtje verbleven we in La Campiña in Remedios voor onze 'doorreis' naar de cayo's. De casa heeft twee kamers, waarvan 1 met 1 bed en 1 met twee bedden (twijfelaars/twee-persoons bedden). Vriendelijke mensen, onze auto kon binnen staan en 's avonds maakte ze ook nog lekker eten voor ons klaar. 's Ochtends kregen we een heerlijk uitgebreid ontbijt en omdat ze niet Spaans praatte, liet ze speciaal een buurjongen komen die als tolk diende. Bedden niet zo super, je moet ook van het interieur houden, maar service en eten top!

Gereisd Met oudere kinderen in januari 2013

Hostel info

• Overige servicesHanddoeken(service)

• AdresCalle independencia 93 C 522700(toon op kaart)
  • E—mailadres
  • Website
  • Telefoonnummer

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hostel La Campiña in Caibarién, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hostel La Campiña zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.