Hotel Sierra Maestra

14 reviews over Hotel Sierra Maestra in het Nederlands

Dit hotel nooit meer.

cuba ganger
5-3-2019

Een heel vies hotel met zeer onvriendelijk personeel. Niet genoeg handdoeken en een zeer vieze hotelkamer. Dat deze nog steeds bij touroperator worden geboekt is behoorlijk onwaardig. Kortom vies en zeer onvriendelijk met een heel vies zwembad die ook door de locals wordt gebruikt. Bah.

Gereisd Met partner in Fri Feb 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

slechtste hotel van de rondreis

jannie
25-1-2010

Gelukkig was dit hotel maar voor 1 nacht. Geluidsoverlast van bezoekers bij het zwembad.

Gereisd Met vrienden in Sat Jan 09 2010 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

hotel voor 1 nacht

Hans Dijkman
16-12-2009

ouder hotel mooi zwembad ontbijt karig toiletten karig douche slecht

Gereisd Met vrienden in december 2009

een domper

marcel
20-9-2009

Een paradijs voor de Cubanen sinds dat ze hotels mogen bezoeken, maar alleen vanwege het zwembad. Helaas daardoor veel rotzooi en bierlucht. De kamer heeft een lawaaierige airco en door de simpele deur komen kakkerlakken naar binnen. Het eten is ronduit simpel te noemen, niet slecht maar in vergelijking met anderen veels te simpel. Dit hotel overslaan als je iets te besteden hebt!

Gereisd Met partner in september 2009

goedkoop en erg simpel

guido
6-9-2009

Groot hotel als velen in Cuba. Gedateerd. Simpele kamer en bedden. Stad is weinig bijzonder al is er vlakbij het hotel een lokaal hamburgerrestaurant, een ervaring op zich. Wij zijn een dag naar Manzanillo geweest vanuit Bayamo. Onderweg een kermis uit 1950 bezocht. Erg goedkoop, als je geen verwachtingen hebt is het prima te doen bij een doorreis

Gereisd Met vrienden in september 2009

Slecht onderhouden en zeer verouderd

Jos
17-6-2009

Dit hotel was het dieptepunt van de reis qua accomodatie. Verouderde kamers,niet goed afsluitbare balkondeur, matig eten. Kortom, haal dit uit de rondreis.

Gereisd Met vrienden in juni 2009

Voor een nachtje prima

Anneke en Henry
18-3-2009

Het hotel is gehorig, kamer onzettend muf. Veel overlast van feest vierende cubanen. Ontbijt is goed. Voor een nachtje prima, maar langer zeker niet.

Gereisd Met vrienden in maart 2009

Rommelig

Rogier
6-1-2009

Een beetje een zootje, maar voor een nacht is het goed te doen.

Gereisd Met partner in januari 2009
2008

Geen aanrader.

Donald
22-8-2008

Het eten in het buffetrestaurant was het slechtste van alle bezochte hotels op Cuba (8). Het hotel was op diverse plaatsen (o.a. gangen, lobby) slecht schoongemaakt/ Op diverse plaatsen waren lekkages waarneembaar na een regenbui (uiteraard gunstig voor kakkerlakken die we dan ook gezien hebben). Personeel was onvriendelijk.

Gereisd Met vrienden in Fri Aug 01 2008 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

zeer slecht hotel deze reis erg lawaai door de vele die er

club van vier
30-6-2008

zeer slecht hotel deze reis erg lawaai door de vele cubanen die er verbleven. ook aan het zwembad was het lawaaierig door de vele cubanen die niks opruimen veel afval hiervan.slecht eten.

Gereisd Met vrienden in Mon Jun 30 2008 15:42:01 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

• Adres
  • E-mailadres
  • Website
  • Telefoonnummer

Nog geen informatie beschikbaar over Hotel Sierra Maestra

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Sierra Maestra in Bayamo, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Sierra Maestra zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.