Hotel Villa Gaviota Baracoa

1 review over Hotel Villa Gaviota Baracoa in het Nederlands

Natuur-locale bevollking-rust-MUST

jan
28-12-2009

Hotel Maguana is de tegenpool van de drukke stad. 20km buiten Baracoa een oase van rust met prachtig strand en natuur. Zeer goede kamers in 3 chalets van 4 kamers elk met uitzicht op de Atlantische Oceaan. Bij de georganiseerde rondreizen in Cuba niet te vinden ivm zijn afgelegen ligging. Eigen vervoer vereist!!!

Contact met de locale bevolking verloopt prachtig. Deze mensen lijken nog niet besmet door het toerisme.

Voor de ECHTE cuba gangers een must!!!!

Voor ons de mooiste plaats tijdens onze eigen rondreis van 19 dagen.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Villa Gaviota Baracoa in Baracoa, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Villa Gaviota Baracoa zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Villa Gaviota Baracoa scoort een 9 uit 10 op basis van 1 reviews.