7,7

We hebben een aantal aanbieders voor Gaviota Porto Santo voor je op een rij gezet:

14 reviews over Hotel Gaviota Porto Santo in het Nederlands

Leuk hotel met mooi zwembad.

Martin Ottens
14-7-2015

Leuk hotel met redelijke kamers. Prachtig uitzicht over de baai. Ontbijt was erg slecht en ook het strandje zou een schoongemaakt moeten worden. Avondeten was goed.

Gereisd met partner in juli 2015

Prima hotel

Schip72
15-3-2015

Prima hotel met schone kamers. Personeel is erg vriendelijk.

Het is wel ver van het centrum wat een beetje jammer is echter het uitzicht maakt een hoop goed!

Gereisd met partner in januari 2015

Leuk hotel op een erg mooie plek

Joyce
12-2-2011

Leuk hotel, ligt aan een baai met uitzicht over Baracoa. De kamers waren prima en schoon. Het hotel heeft ook een leuk zwembad.

Gereisd met vrienden in november 2010

Leuk hotel

guido
6-9-2009

Leuk hotel, netjes en een mooi zwembad met uitzicht. De stad moet je met de auto bereiken. Ontbijt was matig.

De El Yungue hebben wij beklommen dat was een mooie tocht, maar behoorlijk intensief door de vochtigheid. Deze hebben we aan de voet van de berg geboekt. In de stad was weinig te beleven, het authentieke leven hebben we daar wel goed kunnen zien.

Gereisd met vrienden in september 2009

leuke ligging

N Bischops
12-3-2009

Het is een leuk aangenaam hotel met een goed zwembad. Baracoa ligt helaas ong. 5 km van hotel maar een uur door het dorp lopen dan is alles gezien. Overigens een leuk dorp. Hotel ligt aan een klein vliegveld waar weinig of niets te doen is. Men kan van hieruit een wandeling maken naar de tafelberg. Of ong. 25 km verderop een schitterend natuurgebied.

Gereisd met vrienden in maart 2009
2008

Mooi hotel met prachtige ligging aan baai van Baracoa met prive strand en prachtig zwembad. Kamer is mooi ruim met een eigen balkon/terras. Qua eten alleen ontbijt genoten en dit was erg uitgebreid en lekker.

Ligt idd stuk van het centrum af en naast vliegveld, waar tegenwoordig 4 vliegtuigen per week landen en opstijgen; geen last van dus.

Gereisd met vrienden in april 2008

Goed, verzorgd hotel

Bram en Karin
27-3-2008

Goed, verzorgd hotel.

Kamers zijn ruim met goede bedden.

Fijn zwembad incl. zwembadbar.

Goed eten, eigenlijk op het geheel weinig aan te merken.

Gereisd met partner in maart 2008
2007

Een hotel om bij weg te dromen

melleke
31-12-2007

Een hotel om bij weg te dromen. Lig een eindje van het centrum maar gelukkig zijn er de fietstaxi. In het centrum ligt een typisch cubaans cafetjes. Rum en de salsa. Het hotel bevat een prachtig hotel een privestand.

Gereisd met vrienden in februari 2006

Wij logeerden hier 2 nachten op rondreis door Cuba. Hotel is wel aan opknapbeurt toe, zeker de kamers zijn ouderwets, maar wel netjes. Mooie en rustige ligging. Leuk zwembad. Ontbijt is echter beperkt. Ook kaart voor diner is heel beperkt.

Gereisd met partner in juli 2007

Buiten het "centrum", maar mooie ligging. Zou heel mooi kunnen zijn als ze het allemaal wat beter onderhielden. Drank en eten zijn goed en hoef je niet voor naar het dorp.

Gereisd anders in mei 2007

• VerzorgingHalfpension, Volpension
  • Eten en drinkenLunch

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Gaviota Porto Santo in Baracoa, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Gaviota Porto Santo zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.