7,4

19 reviews over Hotel El Castillo in het Nederlands

Prachtig uitzicht op het dorp en baai

Xandra
31-3-2014

Hotel is gebouwd in een oud ford op een heuvel. Bij het zwembad en vanuit onze kamer daarom prachtig uitzicht op Baracoa, de baai en de bergen. Prima kamer met balkon, schone badkamer en warme douche. Ontbijtbuffet niet heel erg uitgebreid maar dat hoeft van ons ook niet. `s Avonds een aantal keren lekker a la carte gegeten in het restaurant. Personeel erg vriendelijk. Hebben bij de receptie Engels sprekende gids geregeld die met ons de natuur is ingetrokken en roeiboot had geregeld om op de Toa te varen. Bij de bar aan het zwembad kun je drinken en tosti`s krijgen tot `s avonds 23.00 uur. Het is hier heerlijk rustig en we hebben dan ook genoten van ons verblijf in dit hotel.

Gereisd met partner in maart 2014

Gedateerd

m stokkel
13-1-2014

Hotel drie nachten bezocht, maar let op bij zwembad staan Cubaanse meiden vrijgezelle bejaarde mannen te behagen. Verder beschimmelde douche en zeer gedateerd meubilair. Restaurant is voldoende. Helaas geen schaduw bij zwembad en kleffe sandwiches bij bar.

Geen internetmogelijkheid en alleen voor het uitzicht een bezoekje waard.

Gereisd met partner in januari 2014

Best redelijk..

Elisa
18-11-2013

Rondreis Cuba Compleet; Hier 2 nachten verbleven. De entree is simpel met WIFI (werkte alleen niet wegens storing). Als je verder loopt is het wel erg indrukwekkend, mooi uitzicht over Baracoa en een leuk zwembad met leuke huisjes waar de kamer in gevestigd zijn. De kamer is eenvoudig alleen de airco maakt veel herrie en lekt heel erg waardoor het van buiten naar binnen komt. We hadden 's avonds een warme douche en 's ochtends een ontzettend koude. De gordijntjes sluiten ook niet helemaal. De deur slot gaat naar de andere kant dicht, even flink puzzelen de eerste keer. De eerste avond hebben we goed gegeten, mochten uit 3 dingen kiezen; vis, vlees of spaghetti. De tweede avond hadden ze een "buffet" gemaakt waar de keus klein was dus ze hadden zich beter bij het vorige avond kunnen houden. De eerste avond was er wat te drinken, de 2e avond moesten we het beneden gaan halen. Ontbijt konden we tosti's krijgen maar die serveerster had er niet echt zin in, jammer. Het is wel een net hotel.

Gereisd met vrienden in oktober 2013

Fantastisch uitzicht.

Elvira
23-6-2013

(op doorreis, 2 nachten). Hotel is gelegen op een heuvel en biedt een prachtig uitzicht over Baracoa. Voor mensen die slecht ter been zijn is dit geen optie. De weg naar het hotel is bereikbaar via een trap of via de weg bestemd voor de auto. Hotel ligt dicht bij het centrum. Kamers zijn eenvoudig met airco en gratis safe. Tijdens een fikse regenbui loopt je kamer onder met water en de service is dan ver te zoeken, dus zelf aan de slag met een trekker een handdoeken om je kamer weer droog te maken. Je krijgt dan wel weer schone handdoeken...maar verder doen ze niets voor je. Personeel is dus niet echt servicegericht en zijn erg langzaam, op zich wel vriendelijk. Zwembad is klein en als het druk is dan zijn de bedjes beperkt, zelfs nu al in het laagseizoen. Restaurant is goed en hebben 's avonds lekker gegeten. Ontbijt was zeer beperkt (laagseizoen?), een bordje met brood en fruit, wel keuze voor een omelet. Toch een leuk charmant hotel, alleen voor het uitzicht al.

Gereisd met partner in juni 2013

maakt reputatie niet waar

paul
27-2-2012

Nors personeel,geen service, bedroevend slecht restaurant, slecht sanitair.

Daar weegt schitterende ligging niet tegenop.

Gereisd met partner in februari 2012

Tijdens onze rondreis in december 2010 hier vebleven. Midden in Baracoa gelegen en met fantastisch uitzicht op de Tafelberg en aan de andere zijde het dorp en de baai. Het hotel is keurig verzorgd, kamers zijn ruim en erg schoon, eten is uitstekend en het is heerlijk relaxen bij de poolbar of bij het zwembad. Baracoa zelf is een stad waarbij men letterlijk terug gaat in de tijd. Mooie huisje, een enorme bedrijvigheid en wederom een mooie Malecon om te genieten van de zee en het stadje. Maak zeker een tocht over de rivier Toa en laat je verrassen door de natuur!

Gereisd met partner in december 2010

super uitzicht over baai in baracoa

Suzanne
31-1-2010

Via de kust door de bergen aangekomen, in Barcoa op zich is niet zo heel veel te bezichten, van de kerk zijn alleen de muren nog maar over. Gewoon een mooi plaatsje om een wandeling te maken. Van hieruit zijn wij naar het witte strand geweest dit ligt op de weg richting moa. Zeker de moeite waard alleen de weg is al een hele belevenis ( ene moment asfalt ander moment een zandweg met grote gaten erin

Gereisd met vrienden in november 2009

top locatie

huib en miranda
4-10-2009

leuk hotel middenin baracoa met een adembenemend uizicht over de baai en baracoa.

het eten als overal op cuba

service was goed.

Gereisd met partner in oktober 2009

Redelijk rustig hotel prachtig gelegen.

Fam. Kerkhof
22-8-2009

Stadje stelt niet veel voor, je moet deze plaats zeker meenemen als je geinteresseerd bent in de geschiedenis en de prachtige natuur. De weg ernaartoe is al een hele belevenis, zorg voor een goede auto, wegen zijn slecht vooral van Baracoa naar Moa. Niet aan te bevelen met regen!

Zwembad is een verademing na eenlange autoreis, eten is voor Cubaanse begrippen niet slecht.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2009

Prachtig uitzicht, rustig hotel

Marieke
17-1-2009

Hotel op een prachtige plek, panoramisch uitzicht vanaf het zwembad. Aardige mensen. Goede prijs-kwaliteit verhouding. Voor ons een rustpunt tijdens onze rondrit door Cuba waarbij we meestal in casa particulares verbleven. Eten in principe niet slecht (naar Cubaanse begippen) maar in Baracoa zijn een aantal aardige paladars op loop-afstand, dus wij hebben maar 1 keer in het hotel gegeten.

Wel tijdens festiviteiten in Baracoa wat lawaaiig doordat het nogal naar boven klinkt. Oordoppen meenemen dus.

Gereisd met partner in december 2008

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel El Castillo in Baracoa, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel El Castillo zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.