Baracoa

Reviews over Baracoa

Oase van rust

C.Gerritse,
    3-8-2017

Een mooi gelegen, kleinschalige appartement. Het ligt aan een privestrandje, in een baai. De kamers zijn schoon, wel donker met een mooi uitzicht. Ontbijt is goed alleen niet te vroeg komen, dan is het nog niet klaar. Het ligt 18 km buiten het centrum dit kan bezwaarlijk zijn maar voor ons niet.

Gereisd met partner in juli 2017

Het verstopte paradijs Baracoa

rwbloem,
    14-8-2015

"je hebt Cuba niet gezien als je niet in Baracoa bent geweest." de reis naar Baracoa is lang, maar het is het waard. Het dorpje bekend om zijn chocolade en prachtige natuur. Casa Rafael y Adis ligt in het centrum van Baracoa en ligt op loopafstand van alles. door het dakterras met geweldig uitzicht, gastvrijheid en heerlijk eten is deze casa echt een aanrader.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2015

Leuk hotel met mooi zwembad.

Martin Ottens,
    14-7-2015

Leuk hotel met redelijke kamers. Prachtig uitzicht over de baai. Ontbijt was erg slecht en ook het strandje zou een schoongemaakt moeten worden. Avondeten was goed.

Gereisd met partner in juli 2015

Prima hotel

Schip72,
    15-3-2015

Prima hotel met schone kamers. Personeel is erg vriendelijk.

Het is wel ver van het centrum wat een beetje jammer is echter het uitzicht maakt een hoop goed!

Gereisd met partner in januari 2015

Prachtig uitzicht op het dorp en baai

Xandra,
    31-3-2014

Hotel is gebouwd in een oud ford op een heuvel. Bij het zwembad en vanuit onze kamer daarom prachtig uitzicht op Baracoa, de baai en de bergen. Prima kamer met balkon, schone badkamer en warme douche. Ontbijtbuffet niet heel erg uitgebreid maar dat hoeft van ons ook niet. `s Avonds een aantal keren lekker a la carte gegeten in het restaurant. Personeel erg vriendelijk. Hebben bij de receptie Engels sprekende gids geregeld die met ons de natuur is ingetrokken en roeiboot had geregeld om op de Toa te varen. Bij de bar aan het zwembad kun je drinken en tosti`s krijgen tot `s avonds 23.00 uur. Het is hier heerlijk rustig en we hebben dan ook genoten van ons verblijf in dit hotel.

Gereisd met partner in maart 2014
Baracoa scoort een 8,1 uit 10, op basis van 18 reviews