Hotel Turrialtico Mountain Lodge

3 reviews over Hotel Turrialtico Mountain Lodge in het Nederlands

Prima hotel

Dick de Waard
22-3-2013

Zijn hier 2 jaar geleden ook geweest in de natte periode. Prachtig uitzicht, vriendelijke bediening.

Gereisd met vrienden in maart 2013

zeer leuk traditioneel familie hotel

lydia
14-5-2011

Het hotelletje wordt gerunt door een zeer gastvrije costaricaanse familie.

De kamers zijn zeer schoon met lekkere bedden.

Het restaurant is half open en geeft s'avonds een romantisch uitzicht op de stad met al zijn lichtjes.Prima eten voor een goede prijs.

Prachtig uitzicht op de vallei en op twee vulkanen.

Het stadje Turrialba is ongeveer een kwartier rijden.Wij waren hier tijdens een zelfstandig samengestelde autorondreis door CR het is er geweldig.

Gereisd met partner in mei 2010

mooie plek

dagmar_nihot
16-2-2011

dit is ons tweede hotel op mijn rondreis.

onze groep zat op de eerste etage, waar een algemeen sitje op een soort overdekte veranda was met een prachtig uitzicht, ondanks de regen vlogen de vogels af en aan.

je kon er ook gratis internetten op algemene comp. of met de wifi.

heerlijk ontbijt en ala carte avond eten was helemaal top.

leuk hotel.

jammer genoeg was de trail naar de waterval niet te doen door de regen, maar super mooie gelegen locatie

Gereisd met vrienden in januari 2011

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Turrialtico Mountain Lodge in Turrialba, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Turrialtico Mountain Lodge zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.