1 review over Hotel Hacienda Tayutic in het Nederlands

Hotel en nog veel meer

Rinus
11-3-2013

Hacienda Tayutic is naast hotel nog veel meer, op het prachtig gelegen landgoed treft men een orchideeënkwekerij, een op een heuvel gelegen historisch kerkje en een oude, door ossen aangedreven suikermolen aan.

Op het landgoed worden suikerriet, koffie en noten verbouwd.

Het hotel is gevestigd in het oude plantershuis dat in oude stijl is ingericht, het ziet er erg knus uit, de kamers zijn ondergebracht in lodges.

Rond het hotel ligt een prachtige tuin vanwaar men een schitterend uitzicht heeft op een vallei met een stuwmeer.

Ook als men er geen hotelgast is kan men de hacienda bezoeken om er te lunchen of te dineren en men kan er een demonstratie bijwonen van het malen van suikerriet in de oude suikermolen, daarna wordt er van het geperste sap heerlijke karamel gemaakt.

Een bezoek aan deze hacienda was voor onze groep een onvergetelijke belevenis.

Gereisd met vrienden in februari 2013

• AdresEn el Pueblo de Sitio de Mata 83-6151
    (toon op kaart)
  • E—mailadres
  • Website
  • Telefoonnummer

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Hacienda Tayutic in Turrialba, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Hacienda Tayutic zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.