Hotel Guayabo Lodge

23 reviews over Hotel Guayabo Lodge in het Nederlands

Mooie ligging, goed eten

Rinus
10-3-2013

De Guayabo Lodge is een erg fraai gelegen hotel tegen de helling van de rokende Guayabo vulkaan, het uitzicht vanuit het restaurant en vanaf het terras op de omgeving is overweldigend mooi, rond het hotel ligt een prachtige tuin met scala aan bijzondere bomen en planten die met bordjes van naam zijn voorzien.

We hadden een ruime kamer en ontbijt en diner krijgen een dikke voldoende.

Het hotel is gelegen op een kwartier rijden vanaf de stad Turialba in het dorpje Santa Cruz de de Turialba, vanaf het hotel is het tien minuten lopen naar het dorp.

Prachtig gelegen

mikkel79
20-12-2012

Prachtig gelegen hotel. Mooi uitzicht rondom. Helaas alleen mist en bewolking gehad waardoor de vulkaan niet te zien was.

Schitterend gelegen lodge op vulkaan

Barbara Gravendeel
18-8-2012

Uitstekende keuken (de versgemaakte crepes bij het ontbijt en bananen/citroen/chocolade/passievruchtcake bij het dessert zijn verslavend lekker) en mooie zelf ontworpen meubels in de kamers die met veel zorg voor detail zijn ingericht. Vlinders, kolibries en toekans laten zich goed bekijken op de orchideeen in de tuin en oerwoudreus in het rivierdalletje naast de lodge. Als het regent brandt binnen de open haard. Wij hebben in de direkte omgeving ontzettend veel gedaan. Het Pejivalle riviertje is bijvoorbeeld een prima plek voor raften met een rubberboot of, zoals wij gedaan hebben, gewoon met de auto.

mooi maar saai

marion
8-8-2011

In een soort "Oostenrijk-achtig landschap" gelegen net hotel. Schone kamers en goede bedden. Omgeving is mooi, maar een beetje saai. Kan de rokende Turrialba vulkaan vanuit je kamer zien. Ontbijt in buffetvorm was goed. Avondeten in Costaricaanse sfeer kan je goed op ongeveer 5 minuten rijden van het hotel. Het restaurant had een lange oprit, "....Jose" (ben de naam helaas vergeten).

Het hotel had een zeer goede/vriendelijke (nederlandse) service.

Mooie ligging onder de rokende vulkaan

Herman
22-6-2011

De kamers zijn netjes maar verder niet voorzien van luxe. De tuin rond de lodge is prachtig maar verder is er in de buurt niet veel te doen. Het eten vond ik tegenvallen maar het personeel is zeer vriendelijk.

Leuk voor een overnachting

Peter
5-5-2011

Op grote hoogte gelegen hotel en dus welkome koelte na hete dagen. Wel erg afgelegen, maar de omgeving is geweldig. Eten is erg sober. Kamers doen wat "Engels" aan. Nederlandse eigenaresse.

leuk hotel

cies
12-3-2011

niet het mooiste hotel maar wel erg gezellig geen zwembad erg jammer

great place

schapitz
8-2-2011

very beautiful with nice surrounding and view. A lot of birds and flowers.

Una magnifica habitation

Caule - Duler, Eric
24-12-2010

Por la tarde, es muy dificil de conducir. Hay mucho nuve!! (es invierno)

Guayabo Lodge es una magnifica habitation. Todas las personas tienen una sonrisa para nosotros. tenemos un buen souvenir de este momento. Gracias por todo!

Leuk hotel

J.Huttinga
22-9-2010

Mooi en leuk hotel. Vanaf ons balkon hadden wij uitzicht op de vulkaan. Om het hotel heen heb je een mooie tuin en je hebt een verranda waar je heerlijk van het uitzicht kan genieten. De kamers zien er leuk, gezellig en netjes uit. Het personeel is vriendelijk. Er staat een computer waar je gratis op kan internetten. Het eten is goed. Avondeten en ontbijt in buffetvorm.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Guayabo Lodge in Turrialba, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Guayabo Lodge zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.