Hotel Geliwa

1 review over Hotel Geliwa in het Nederlands

Nooit meer!!

Jeroen & Sabine
23-7-2009

Wij zijn hier eind oktober 2008 geweest. Gelukkig maar voor 1 nachtje!

Zeer eenvoudig en basic hotel. Het was er op zich schoon, maar de kamer was erg armoedig. Scheuren en vieze plekken in en op de muren, totaal geen afwerking.

Er stonden 2 losse bedden met een vies oogende sprei, een tv en zeer sobere badkamer met afgerafelde handdoeken. Er is een zwembadje, maar ook dat zag er niet uitdagend uit. Ontbijt was matig. De prijs die wij betaald hebben voor 1 nacht is 33.600 Colones = 35 Euro. S'avonds met de auto naar centrum geweest, waarbij wij ons niet veilig voelden op straat. Wij hebben al veel gereisd, maar zo onveilig als hier heb ik me nog nooit gevoeld. Centrum stelt niet veel voor, wel lekker gegeten in restaurant: "Toscane". Al met al is dit hotel een absolute afrader en zeker ons slechtste hotel van onze 3 weekse rondreis door Costa Rica!!!

Gereisd met partner in oktober 2008

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Geliwa in Turrialba, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Geliwa zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.