Hotel Casa Turire

Kleine hotelsWeer vandaag26°18°

We hebben een aantal aanbieders voor Casa Turire voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Casa Turire in het Nederlands

Beste hotel in Costa Rica!

carmenos
7-8-2012

Dit hotel vonden wij het beste hotel van onze trip door Costa Rica. Het doet aan als een oude plantage, met een schitterende ligging met uitzicht op de Turrialba Vulkaan. Het hotel is zeer smaakvol ingericht. De kamers zijn ruim en schoon, de suites zijn zelfs enorm en hebben een jacuzzi en aparte stortdouche (we hadden een gratis upgrade). Heerlijk ontbijt, in het bijbehorende restaurant, waar je 's avonds ook uitstekend kunt eten. Absolute top!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Casa Turire in Turrialba, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Casa Turire zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.