Reviews over Turrialba

Prima hotel

Dick de Waard
    22-3-2013

Zijn hier 2 jaar geleden ook geweest in de natte periode. Prachtig uitzicht, vriendelijke bediening.

Hotel en nog veel meer

Rinus
    11-3-2013

Hacienda Tayutic is naast hotel nog veel meer, op het prachtig gelegen landgoed treft men een orchideeënkwekerij, een op een heuvel gelegen historisch kerkje en een oude, door ossen aangedreven suikermolen aan.

Op het landgoed worden suikerriet, koffie en noten verbouwd.

Het hotel is gevestigd in het oude plantershuis dat in oude stijl is ingericht, het ziet er erg knus uit, de kamers zijn ondergebracht in lodges.

Rond het hotel ligt een prachtige tuin vanwaar men een schitterend uitzicht heeft op een vallei met een stuwmeer.

Ook als men er geen hotelgast is kan men de hacienda bezoeken om er te lunchen of te dineren en men kan er een demonstratie bijwonen van het malen van suikerriet in de oude suikermolen, daarna wordt er van het geperste sap heerlijke karamel gemaakt.

Een bezoek aan deze hacienda was voor onze groep een onvergetelijke belevenis.

Mooie ligging, goed eten

Rinus
    10-3-2013

De Guayabo Lodge is een erg fraai gelegen hotel tegen de helling van de rokende Guayabo vulkaan, het uitzicht vanuit het restaurant en vanaf het terras op de omgeving is overweldigend mooi, rond het hotel ligt een prachtige tuin met scala aan bijzondere bomen en planten die met bordjes van naam zijn voorzien.

We hadden een ruime kamer en ontbijt en diner krijgen een dikke voldoende.

Het hotel is gelegen op een kwartier rijden vanaf de stad Turialba in het dorpje Santa Cruz de de Turialba, vanaf het hotel is het tien minuten lopen naar het dorp.

Prachtig gelegen

mikkel79
    20-12-2012

Prachtig gelegen hotel. Mooi uitzicht rondom. Helaas alleen mist en bewolking gehad waardoor de vulkaan niet te zien was.

Schitterend gelegen lodge op vulkaan

Barbara Gravendeel
    18-8-2012

Uitstekende keuken (de versgemaakte crepes bij het ontbijt en bananen/citroen/chocolade/passievruchtcake bij het dessert zijn verslavend lekker) en mooie zelf ontworpen meubels in de kamers die met veel zorg voor detail zijn ingericht. Vlinders, kolibries en toekans laten zich goed bekijken op de orchideeen in de tuin en oerwoudreus in het rivierdalletje naast de lodge. Als het regent brandt binnen de open haard. Wij hebben in de direkte omgeving ontzettend veel gedaan. Het Pejivalle riviertje is bijvoorbeeld een prima plek voor raften met een rubberboot of, zoals wij gedaan hebben, gewoon met de auto.

Turrialba scoort een 8,5 uit 10, op basis van 2 reviews