Reviews over Tronadora

Leuke B&B met fantastische service!

Kitty,
    6-10-2014

We hebben 4nachten gelogeerd bij Kees en Griselda in Monte Terras en dit beviel prima! Vanuit hier hebben we diverse dagtochten ondernomen, waaronder Monteverde, kanoen op het meer en hotsprings in Arenal. Vooral Monteverde is een stukje rijden (pittige tocht!!) maar dubbel en dwars waard. Wel vonden we de hotsprings van Baldi tegenvallen, dit lijkt namelijk meer op een Subtropisch zwemparadijs dan op een relaxte hotspring. Ontbijtje van Kees was helemaal top!! Elke avond mochten we aangeven wat we wilden en sochtends op de afgesproken tijd kwam Kees het brengen. Savonds twee keer in de B&B gegeten en ook twee keer in een lokaal restaurantje wezen eten met keus uit zowel lokaal als internationaal eten, erg leuk. Ook de wandeling met de hondjes was erg leuk!

We komen hier graag terug!

Mariëlle,
    6-9-2013

In augustus 2013 hebben wij op onze rondreis drie nachten in Monte Terras gelogeerd.

We zaten in een 'cabana'. De kamer had een dubbel bed en een stapelbed, een heerlijke douche, keukentje en zitje. Ook een eigen zitje buiten.

Het uitgebreide ontbijt werd ons door de heel vriendelijke en zeer gastvrije (meest gastvrij van heel Costa Rica als je het mij vraagt) eigenaar Kees naar ons huisje gebracht op de door ons gewenste tijd. Op verzoek kan je er 's avonds ook eten wat wij twee keer hebben gedaan. Dat was ook erg lekker!

De locatie ligt zo'n beetje in het midden tussen de Arenal vulkaan en het Monte Verde NP. Beide bestemmingen hebben we hiervandaan bezocht. Eigenaar Kees kan ook rondreizen verzorgen en heeft goede tips.

Onze kinderen konden voetballen op het ruime veld, maar vonden de lieve honden eigenlijk nog veel leuker om mee te spelen. En alles mag!

Kortom: als we nog een keer naar Costa Rica gaan, komt Monte Terras zeker weer in onze reis voor!

Erg mooi en een super service!

Joost,
    15-3-2013

Eind 2012 heb ik samen met mijn vriendin 4 nachten in monte terras geslapen. Helaas was zij lichtelijk ziekjes, dit al voordat we daar aankwamen. Kees (de eigenaar) en zijn vrouw hebben (zeker ook de zieke dame) een super service geboden. Meer dan je eigenlijk mag verwachten!!

De ligging van monte terras is prachtig. Een mooi uitzicht over lake arenal en de vulkaan. Wanneer je monte terras in het midden van je vakantie bezoekt is het een aangename 'koude' stop tussendoor. vanwege de hoogte is het er meestal zo'n 25 graden.

Verder prachtige omgeving met wouden, watervallen, rivieren, bergen en aapjes.

Geweldig- een aanrader!

evert brasz,
    12-8-2012

We hebben hier echt genoten. Zeer gastvrije eigenaar (Kees) heeft ons alles uitgelegd over uitstapjes enz. Is zeer gunstig gelegen om Monteverde, Arenal en hotsprings te bezoeken. Kamers schoon en ruim van opzet. Het keukentje vonden wij een pluspunt, maar we hebben ook heerlijk gegeten in de rancho.

Zeer vriendelijke eigenaar

mmj.slabbekoorn,
    11-1-2012

Wij verbleven in augustus 2011 3 nachten in Monte Terras. We hadden via Kees, de eigenaar, deze reis geboekt bij touroperator. We hebben een prachtige reis gehad en alles was goed geregeld. Het ophalen bij het vliegveld, de reis naar Tortuguero en de huurauto. Ook had Kees voor een goede routebeschrijving gezorgd, waardoor we navigatie nauwelijks nodig hadden. Super! Ook het verblijf in Monte Terras was heel goed. Kees en Griselda zorgden echt dat we niets tekort kwamen. Echte service was dat het ontbijt 's morgens bij de kamer werd gebracht. Geweldig! Kees en Griselda super bedankt voor het regelen van deze mooie reis en we hopen dat jullie heel veel gasten gaan krijgen want dat verdienen jullie echt! Wij hebben in ieder geval een geweldige tijd gehad in Costa Rica en kijken er nog met heel veel plezier op terug.

Tronadora scoort een 8,8 uit 10, op basis van 4 reviews