Hotel Pachira Lodge

29 reviews over Hotel Pachira Lodge in het Nederlands

erg mooi

m+f
30-6-2016

deze lodge ligt erg mooi in de natuur. je word goed opgevangen en dan naar je lodge gebracht. kamers zijn netjes en ruim. er zijn veel dieren te zien en je word gewekt door de brul apen. tijdens het eten heb je een vaste plek en dan hoop je maar dat je bij leuke mensen aan tafel zit. eten was er goed.

Houten lodges op palen in de jungle

Sim1
15-6-2016

Wat een prachtige omgeving. De lodges waren prima, geen raam gemist en de horren ism de fan was het goed uit te houden in de hoge luchtvochtigheid. Minder was de niet vrije keuze van tafelgebruik. Er staan genoeg tafels maar je dient toch aan te sluiten. Wij hebben een privé rondreis geboekt, alleen dat ging hier even niet op. Met gids zijn wij op de boot het natuurgebied ingegaan. Veel diverse dieren gezien. Dag erop hebben wijzelf gevraagd om naar het dorp gebracht te worden (altijd met boot, ligt aan de overkant). Rubberlaarzen gehuurd. Kaartje gekocht voor het natuurgebied en lekker rondgebanjerd in een laag water richting Caribische kust. Wat een leuke wandeling! Nog meer natuur gezien en weinig mensen. Eigenlijk hoef je het terrein niet af om al zoveel natuur te zien en te beleven! Op het einde nog even het zwembad in, heerlijk!

Gereisd Met partner in mei 2016

Prachtig resort

Mayke
28-9-2015

Wij verbleven in september 2015 2 nachten in dit resort. De kamer bevat geen ramen (wel horren), waardoor je 's ochtends gewekt wordt door de brulapen en de toekans. Heerlijk om naar te kijken vanuit de schommelstoelen die op de veranda staan voor je kamer. Eten is via buffet, en is niet heel verrassend, wel smaakvol. Ik vond het vervelend dat er geen kleine tafels waren, je werd verplicht om aan de grote tafels te zitten met de hele groep (ik ben 's ochtends geen groepsmens, vandaar dat ik dit vervelend vond). De activiteiten die georganiseerd worden, zijn zeker de moeite waard, vooral de boottocht door het Nationaal Park. Wij hebben ook nog de Canopy Tour hier gedaan, was echt heel veilig en erg leuk (kleinschalig). Bij het zwembad kon je heerlijk tot rust komen, met uitzicht op het kanaal.

Gereisd Met partner in september 2015

Paradijsje

Hannah
21-6-2013

Wauw, als je hier bent geweest heb je echt Costa Rica gezien, dit was echt gaaf. Mooiste plek waar we geweest zijn, de lodge midden in de jungle was erg gezellig. Leuk barretje met in de avond wat live muziek. in de ochtend wordt je wakker met allemaal dieren geluiden. Vogels, apen maken je wakker echt gaaf. Alles was goed, niet al te luxe maar dat hoort erbij als je daar bent.

Gereisd Met partner in oktober 2012

Een echt paradijs

Babs
      19-9-2012

Een goed verzorgde accommodatie met een super uitstraling : alle gebouwen zijn midden in het woud geplaatst, aan de rand van het rivier. Je leeft tussen bloemen, planten en dieren zoals je alleen op de TV ziet. Grote kamers met 2x 2-persoonsbed, badkamer met douche, wastafel, toilet. De badkamer was wat verouderd, maar was wel goed schoon. Schommelstoelen voor de kamers op het balkon waren erg prettig: je kunt even op jezelf zitten, zonder dat je meteen op je kamer moet gaan zitten. Erg vriendelijk personeel (bijna allemaal Engelssprekend ). Alle passages van de kamers naar receptie/restaurant/zwembad/bar/boten waren grotendeels overdekt. Tijdens een regenbui blijf je toch droog. Een echt paradijsje! Een pluspunt is het ruime buffet, zowel ontbijt, lunch als diner. Een minpunt is de variatie van het ontbijt en de beperkte Wifi (alleen op 1 bank buiten bij de receptie goede ontvangst )

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2012

bijzondere plek met rondom apen

ada_guijt
      22-4-2012

Mooie accommodatie midden in een jungle. De apen zitten op de daken van de kamers en maken veel lawaai. Wel erg leuk.Om naar het dorpje/strand te gaan ben je aangewezen op een boot. Daardoor ben je wat beperkt in je doen en laten.

Gereisd Met vrienden in Tue Nov 01 2011 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Uniek plekje

Cisca
      26-1-2012

Prachtige plek om een paar dagen te zijn. Rondom natuur, met een beetje geluk zie je Toekans,Apen, Leguanen en slangen. De huisjes zijn minimaal maar daardoor perfect in hun omgeving. De geluiden van alle dieren s'nachts geven je het gevoel midden in de natuur te zitten. De wake-up call door de de brulapen is wel vroeg :-) . Een aanrader!

Gereisd Met partner in januari 2012

Prachtig hotel midden in het regenwoud

Stijn
      23-10-2011

De Pachira lodge is royaal aangelegd in een stuk afgelegen regenwoud. De kamers zitten in hoten huisjes met flinterdunne wandjes, waardoor je zeer weinig privacy hebt. Ze zijn spartaans ingericht met te weinig stoelen voor het aantal slaapplaatsen, een eenvoudige ventilator en te weinig licht. Er is wel een klein koelkastje. De badkamer is onhandig klein met weinig afzetruimte. Het personeel is heel vriendelijk en attent. De maaltijden in buffetvorm zijn goed verzorgd en smakelijk en er is volop vruchtensap, water, koffie & thee bij alle maaltijden. Losse drankjes zijn erg duur, wij betaalden USD 20 voor 4 bier en 2 water.

Gereisd Met jonge kinderen in mei 2011

Unieke locatie

Rene
      21-9-2011

Wij verbleven hier 3 nachten. Het hotel/lodge staat op unieke locatie, eerst 2uur met auto/bus over onverharde weg en dan nog 1,5uur varen met de boot en dan ben je er eindelijk, maar dan heb je ook wat.

Wij hadden een mooie lodge, de apen sprongen op het dak. Er zitten geen ramen in lodge, maar er zit wel een hoor voor (klamboe was niet nodig), maar daardoor hoorden wij alle geluiden direct uit natuur. Op het park was mooi zwembad aanwezig met gezellig barretje. Het eten op park was ook goed (buffet vorm).

In de omgeving hebben we veel dieren gezien, oa apen, slangen, toekans, alligators en krokodillen en smorgens werden we wakker gemaakt door brulapen.

een aandachtspunt,het is niet mogelijk om contact geld op te nemen met visa card in hotel of in Tortuqero, er is ook geen pinautomaat aanwezig. Excursies moeten contant worden betaald. Wij konden de eindafrekening van hotel (drankjes in bar) wel afrekenen met visa.

Gereisd Met partner in Mon Aug 22 2011 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Prima begin van je vakantie

Simone
      9-6-2011

Wij waren hier met onze gezin (3 kinderen) en hebben zich mede door de (meerdere vrijwillige) excursies, die ingebrepen waren bij onze 8 daagse autorondrit van Holland International, heel goed vermaakt. Ook het zwembad was mooi. Veel dieren gezien, buffet was ook prima.

Gereisd Met oudere kinderen in april 2011

We hebben een aantal aanbieders voor Pachira Lodge voor je op een rij gezet:

• Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
      • Eten en drinkenLunch

• Betaalde wifiOp de kamer

• TemperatuurregelingVentilator
      • Huishoudelijke apparatuurKluis

• Op het terreinRookruimte, Terras, Tuin
      • Overige servicesDokter, Geld wisselen mogelijk, Informatie voor trips, Kluis, Wasserette

• Wellness behandelingenMassages

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• WatersportKanoën
      • BuitensportenHiken

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Pachira Lodge in Tortuguero Nationaal Park, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Pachira Lodge zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.