Hotel Manatus

Met oudere kinderen

Mooie accomodatie

Tiny
23-5-2013

Manatus is een van de betere lodges hier. De huisjes liggen in blokjes van 4. Ze zijn schoon, maar de airco redt het niet, alles wordt toch klam. Tortuguero us een prachtig gebyed. Heerlijke rust en mooie boottochten.

Een parel in Tortuguero

Thiré
8-1-2012

Gewoon een aanrader!

Prachtig hotel in een adembenemende natuur!

rust, rust en nog eens rust! :-)

Ik kan hier nog veel neerschrijven, maar woorden schieten te kort, dit moet je zelf meemaken om het te begrijpen!

Boeken dus! :-)

Geweldig hotel

W Hoefs
25-8-2009

Hotel Manatus bestaat uit een aantal huisjes, die allemaal mooi zijn gelegen in een tuin die grenst aan de jungle. Ze zijn schoon en ruim. Door de kleinschaligheid, de fraaie ligging en met name ook het bijzonder vriendelijke personeel is het een hotel waar je moet zijn als je naar Tortuguero gaat. De goede gids (Chito) neemt je mee op tocht (met de boot) op zoek naar vogels, apen en krokodillen. Uiteraard ook een tochtje naar het strand om schildpadden eieren te zien leggen!!

We hebben een aantal aanbieders voor Manatus voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Manatus in Tortuguero Nationaal Park, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Manatus zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.