Hotel Laguna Lodge Tortuguero

Hotel Laguna Lodge Tortuguero
8,2

We hebben een aantal aanbieders voor Laguna Lodge Tortuguero voor je op een rij gezet:

28 reviews over Hotel Laguna Lodge Tortuguero in het Nederlands

Tortuguero is prachtig

Marjolein
5-8-2017

De lodge ligt op een prachtig terrein. De kamers zijn vrij klein en basic maar netjes en beschikken over een ventilator (geen overbodige luxe in de warmte daar). De bedden waren vrij hard (matrassen zijn niet erg dik). Ze werken met een all-in formule (volpension plus tours). Het eten is prima en biedt voldoende afwisseling. De tuin is prachtig en zit ook vol wilde dieren. De zwembaden (er zijn er 2) zijn mooi en hebben bovendien voldoende ruimte om erbij te zitten, ook overdekt (schaduw). De zee (met een zwart zandstrand) ligt direct achter de lodge. Helaas mag je er niet zwemmen. De tours zijn geweldig. Er is zo veel te zien in Tortuguero! In de 2 dagen daar hebben we meteen meer dan de helft van ons wensenlijstje aan wilde dieren gezien.

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2017

Praktische lodge in fantastisch groene omgeving.

Liesbeth Leijnse
10-5-2016

Mooie gedeelde veranda met heel veel aapjes als directe buren. Prachtige tuin die goed wordt onderhouden. Goede smaakvolle keuken met service en snelheid. Een buffet dus voor elk wat wils. Fijn zwembad om even te ontspannen na excursie. In de kamer zou het fijn zijn om wat meer haakjes aan de wand te hebben om b.v. handdoeken te drogen of kleding uit te hangen. Maar 1 stoel op de veranda niet echt handig als je met 2 personen een hotelkamer boekt. Toezicht houden op de aapjes zodat ze geen eten/suiker stelen uit het restaurant.

Gereisd Met partner in april 2016

Rustig genieten van een bijzondere plek

Patricia
30-4-2016

Mooie tuin, prima lodges (goed bed) leuke reisbegeleider (Mario Davids), geruis van de golven en lawaai van brulapen, toekans, papegaaien en andere vele vogels. Het was geen hoofdseizoen en lekker rustig. Prima zwembaden, eten goed, vriendelijk personeel, veel mozaïeken werkjes en lodges zijn basic.

Minder was de lange boottrip om er te komen en het gehamer van werklui op het dak van de receptie. Deze kreeg blijkbaar een nieuwe pleisterlaag. Excursies weten ze te prijzen. De ochtendexcursie was exclusief entree van het natuur park. Hier kwam nog eens 15 dollar pp extra bij. Ik begreep dat deze kosten jaarlijks flink geïndexeerd worden. Overigens was de excursie wel erg leuk: veel verschillende soorten apen, vogels, luiaards en kaaimannen gezien!

Gereisd Met jonge kinderen in april 2016

Geweldige lodge gelegen in het NP

famschipperjhf
4-9-2012

Het park is alleen via boot of vliegtuig te bereiken en de boottocht was al een unieke belevenis op zich. De lodge ligt erg mooi gelegen in het Tortuguero National Park en aan de Caraïbische Zee.

Gereisd Met vrienden in Thu Aug 01 2002 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Geweldige omgeving,

Nicole Houben
12-2-2012

Tortuguero zullen wij nooit vergeten! Geweldige omgeving, gewekt worden door apen. Aardig personeel. Excursies die adembenemend zijn! Neem zeker deel aan de excursie (s'avonds)die je mee neemt naar het schildpadden strand. Jammer dat je geen foto's mag maken. Maar je moet het echt gezien hebben.

Gereisd Met partner in augustus 2011

Lodge met mooie tuin en zwembad.

Michael
22-4-2011

De lodge zijn ruim en schoon. In onze lodge was geen airco en enkel screens voor de ramen. Hierdoor is het gehorig. De maaltijden in buffetstijl zijn prima.

Gereisd Met partner in Fri Apr 01 2011 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Fantastische ligging

wyffels
26-8-2010

Hotel gelegen in prachtig stuk natuur. Vertrekpunt voor bezoek aan de lagunes van het regenwoud per motorboot. Regenjas en paraplu niet vergeten!

Gereisd Met partner in oktober 2009

Prachtige natuur, zeeschildpadden.

Fam. Brusik
25-8-2010

Hier hebben we 's nachts zeeschilpadden, eieren zien leggen, erg indrukwekkend. Voor de rest mooie stranden, natuur prachtig vooral wanneer je tochten met de bootjes maakt op de rivieren. Veel apensoorten en zeldzame vogels. Veel luiaarden en neushoorvogels.

Gereisd Met partner in mei 2003

Geweldig

Jolie
16-5-2010

Prachtig hotel, midden in het regenwoud. Kamers zijn netjes, eten is super. Het leuke van het park is dat de lodges alleen per boot bereikbaar zijn. Geen auto's dus. Mooi zwembad. Echt helemaal geweldig.

Gereisd Met partner in mei 2007

Een natuurparadijs

Marja
19-4-2010

Geweldig om hier te zijn. Ligging is fantastisch en de kamers/huisjes zijn gewoon goed. Wij hadden prachtig weer, dus veel geluk. De zwembaden zijn dan top en de excursies meer dan fantastisch. Een aanrader!

Gereisd Met partner in april 2010

• TemperatuurregelingVentilator

• WinkelsCadeauwinkel
  • Receptie24-uurs receptie
  • Op het terreinBagageruimte, Terras, Tuin
  • Overige servicesConcierge, Dokter, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Wasserette

• WatersportKanoën
  • BalsportenVolleybal

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Laguna Lodge Tortuguero in Tortuguero Nationaal Park, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Laguna Lodge Tortuguero zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.