Hotel Evergreen Lodge Tortuguero

Gereisd Alleenreizend in november 2017

Fantastische plek

nancy_van_rooij
2-8-2014

Een geweldige accommodatie in het Nationale Park. Allemaal houten lodges die verbonden zijn door vlonderpaden. Overweldigende (jungle)geluiden vooral 's avonds en 's nachts.

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2014

Gezellige lodges midden in de Jungle

marsenjo
3-1-2014

Na een onvergetelijke bootrit naar de lodges werden we ontvangen met een cocktail. Hierna konden we naar de lodges om ons te instaleren. Onze kinderen werden bij binnenkomst in de kamer begroet door een hagedisje die in de kamer zat:). Echt midden in de jungle dus. De kamers zijn eenvoudig en schoon. Na een eerste uitstapje naar het dorpje Tortugeuro en het schilpaddenstrand werden we bij terugkost op het park welkom geheten door een groep apen. echt fantastisch om te zien. Het eten was in buffetvorm prima. Dit was tevens de locatie waar we onder begeleiding van onze gids Giovanni de uitstapjes gemaakt hebben. Giovanni was echt super gepassioneerd en heeft ons veel laten zien, dit bracht hij op een leuke ontspannen manier. Ook het zwembad was heerlijk hier hebben de kids vaak in de middag nog even gezwommen terwijl wij een drankje namen in de bar bij het zwembad. Kortom echt een belevenis.

Gereisd Met jonge kinderen in Sun Dec 01 2013 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

1 met de natuur

elfra
2-3-2012

Een geweldig verblijf midden in het regenwoud! Echt een aanrader! Erg fijne en behulpzame mensen, perfecte gidsen die je de mooiste beesten laten zijn tijdens kanaaltochten of wandelingen. Locatie en lodges zijn geweldig, mooi opgebouwd uit natuurlijke materialen. Je lodge staat midden in de jungle, 's ochtends wordt je gewekt door apen en vogels. Dit is wat je je voorsteld als je een reis naar Costa Rica boekt!

Gereisd Met partner in november 2011

Hoogtepunt tijdens onze vakantie

B
25-2-2012

Deze lodge was onze eerste bestemming in het schitterende Costa Rica en gelijk een van onze hoogtepunten. De lodge ligt midden in het regenwoud en is alleen per boot bereikbaar - alleen al de reis hier naar toe is een schitterende ervaring. De huizen zijn alleenstaand, en staan midden in het oerwoud. Hierdoor wordt je letterlijk wakker samen met de dieren in het regenwoud (brulapen, toekans enzovoort) en dat is een geweldige ervaring. Het eten is lekker, zowel het ontbijt als avondeten. Vanuit de lodge worden vele mooie toeristische excursies ondernomen, zo zijn wij tijdens ons verblijf op jungetour geweest, hebben we in de ochtend een rondvaart door de kanalen gemaakt en hebben we een bezoek gebracht aan het nabijgelegen Tortuguero en het Caribische strand.

Gereisd Met partner in februari 2012

Leuke ervaring

Kenny
13-2-2012

Mooi gelegen hotel met leuke lodges. Het sanitair en het eten mag wel wat beter. Toffe excursies , veel beestje gezien en in de ochtend wakker worden met de brulapen. Een leuke ervaring.

Gereisd Met partner in Mon Jan 02 2012 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

geweldige plek

ivanka
27-6-2011

wij zijn 6 t/m 8 juni in evergreen geweest, dit was echt t mooiste plekje van Costa rica.

echt super

Gereisd Met partner in juni 2011

Leuke lodge

lettyannokkee
13-4-2011

Leuke eenvoudige lodge gelegen in prachtige omgeving. Prachtig zwembad, en heerlijk ontbijt en diner buffet. Geen wifi, alleen in het dorp zelf wat alleen per boot bereikbaar is. Van hier uit fantastische excursies.

Gereisd Met partner in Tue Mar 01 2011 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Prachtig!

Familie Lamers
3-8-2010

Leuke lodge in een prachtige omgeving met veel wildlife. Vriendelijk en behulpzaam personeel. Wifi bij de bar, wat ook altijd erg handig is!

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2010

mooi gelegen lodge midden in de natuur

Ramon
26-10-2009

Mooie locatie, natuurlijk alleen per boot te bereiken (Tortuguero). Verwacht geen sterrenrestaurant, het eten is in lopend-buffet-vorm, het is eten wat de pot schaft. Het is kwalitatief voldoende, niet super.

Huisjes zijn heel leuk, vrij donker, geen ramen maar alleen gaas, waardoor je het gevoel hebt midden in de natuur te zijn. Alles is netjes schoon en goed onderhouden.

Gereisd Met partner in Sun Oct 04 2009 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

• Overige servicesHanddoeken(service)

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Evergreen Lodge Tortuguero in Tortuguero Nationaal Park, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Evergreen Lodge Tortuguero zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.