Bed and Breakfast Casa Marbella

Bed and Breakfast
Kleine hotelsWeer vandaag30°23°

5 reviews over Bed and Breakfast Casa Marbella in het Nederlands

prettige sfeer in deze b&b

Marjon
26-8-2014

Vooraf hadden we al een prettige en eerlijke emailwisseling met eigenaar Daryl. Hij adviseerde ons om maar 2 nachten te blijven, omdat hij bang was dat onze kinderen zich zouden gaan vervelen. Er is geen zwembad en de zee is te gevaarlijk om in te zwemmen. Op de ene dag dat we er waren, konden we de ochtendboottocht, middagwandeling in NP en avond-schildpaddentour doen. Dit was een prima advies. De boottocht was indrukwekkend. De schildpadden lieten zich niet zien, dus dat viel tegen. Wij hadden een familiekamer met 5 bedden. Prima grootte, goed schoon en comfortabel. Buiten is een terras aan het water, waar je heerlijk kunt zitten (met kleine kinderen misschien niet zo veilig). Het ontbijt was prima verzorgd en er zijn genoeg restaurantjes in het dorp om te lunchen/dineren.

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2014

Fijne budgetoptie

Willemsen
23-9-2010

Schone simpele kamers. Het ontbijt was oke. Maar echt top is de gids en eigenaar Daryl, hij verzorgt echt super excursies. Een prima budgetoptie tussen alle verschrikkelijk duur geprijsde resorts.

Gereisd Met partner in Fri Jan 01 2010 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Perfecte service en top boottrip!

Astrid
30-11-2009

Nette kamers met hoge plafonds, prima voor deze prijs, 35 dollar per nacht in het laagseizoen. Bovendien centraal gelegen in het dorp. De aangeboden boottrip door Tortuguero...zeker doen!!! Daryl Loth (eigenaar) is een gedreven natuurliefhebber en weet heel veel dieren te spotten in het national park. Ik vergat bij uitchecken mijn zonnebril in de kamer. Hier kwam ik pas achter toen ik in Manuel Antonio aan de westkust was...de eigenaar heeft er echter voor gezord dat de bril, via een toerist, in Alajuela terecht kwam. Bij deze laatste plaats kon ik zodoende mijn bril net voor vertrek uit Costa Rica weer terug zien! Perfecte service van Daryl! Gun dit aardige tico-gezin een overnachting!!!

Gereisd Met partner in november 2009

Ideale uitvalsplek, fantastisch

kniest
13-9-2009

Casa Marbella ligt op het eiland bij het park en ligt aan het water. Isabel is de eigenaar van de zaak en is geweldig. Het personeel is vriendelijk, gastvrij en spreekt heel goed engels. De kamers zijn niet groot en hebben 2 2-persoonsbedden. Je hebt hier wel een klamboe nodig en het is de vochtigste/tropische plek in Costa Rica die wij hebben bezocht. Het is het mooiste park van Costa Rica. Bij Casa Marbella hebben we een boottocht gedaan en een ochtendwandeling, fantastisch. De kano van het hotel mag je lenen en dat hebben we gedaan. Dit was het mooiste dat we hebben gezien. Restaurant Miss Junies is niet meer wat het was, dus kun je beter vragen welk restaurant goed is. Wij hadden onze huurauto in La Pavona geparkeerd, toen een boot genomen en vonden dit goed te doen en kunnen eigen vervoer aanraden.

Gereisd Met partner in mei 2009

Geweldig uitvalsplek

kniest
13-9-2009

Casa Marbella ligt op een geweldige locatie aan het water. Isabella is de eigenaar en is ontzettend vriendelijk en behulpzaam. Het personeel is vriendelijk en spreekt goed engels. Het is geen luxe verblijfsplaats, maar het is er simpel en schoon. De kamers hebben 2 2-persoonsbedden die wat aan de kleine kant zijn. Ga je naar deze regio, neem dat een klamboe mee. Dat is echt geen overbodige luxe. Er worden genoeg activiteiten aangeboden. Wij hebben uiteindelijk ook nog de kano van het hotel geleend, gratis, en de hele dag in het park gevaren. Dit was de meest indrukwekkende dag die we hebben gehad in Costa Rica. Maar om niet te verdwalen hadden we al wel een boottocht met Isabella gemaakt, die ook de moeite waard was. Dit is wel een prive tocht, niet zoals bij de lodges waarbij 14 man in een bootje zitten. Tortuguero is het mooiste park dat we gezien hebben. Wij zijn met de huurauto naar La Pavona gereden en per boot naar Tortuguero gegaan.

Gereisd Met partner in Thu May 01 2008 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Bed and Breakfast info

• Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
  • Shuttle bus vanaf vliegveldGratis

• TemperatuurregelingVentilator

• Op het terreinBagageruimte, Terras, Tuin
  • Overige servicesHanddoeken(service)

• WatersportKanoën, Vissen
  • BuitensportenHiken

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Casa Marbella in Tortuguero Nationaal Park, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Casa Marbella zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.