Tortuguero Nationaal Park

We hebben een aantal aanbieders voor Tortuguero Nationaal Park voor je op een rij gezet:

vakanties Tortuguero Nationaal Park

Reviews over Tortuguero Nationaal Park

Prachtige flora en fauna langs Caraïbische zee

Fer
    24-4-2019

Tortuguero National Park is een van de vele verschillende landschappen die je in Costa Rica kunt bezoeken. Absoluut een aanrader als je naar Costa Rica reist. Het gebied is bijna uitsluitend per boot te bereiken en ligt aan de andere kant tegen de Caraïbische zee. Prachtige boottochten om vogels, reptielen en apen te spotten. Het dorpje Tortuguero waar vooral locals wonen die in het gebied werken ligt op ongeveer een uur varen. Langs het water liggen in de bossen enkele Lodgers verscholen waar je kunt verblijven. Score wordt negatief beïnvloed door score uitgaansleven en cultuur, daar kom je hier ook niet voor lijkt me.

Gereisd Met vrienden in januari 2019

Grandioos, perfect

George Limberger
    7-1-2017

Geen minpunten , allemaal hoogtepunten, alleen de bootreis er naar toe door de mangroven was al een belevenis , Mooie natuur, tocht met ranger door het oerwoud, je kan zelf met een kajak de mangroven in , prachtige zonsondergang, lekker zwemmen in de oceaan........

Gereisd Met vrienden in Thu Oct 01 2015 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Mooi, maar wordt wel erg toeristisch

kim_mc1
    27-8-2014

De zorg voor de natuur is super hier net als in bijna heel Costa Rica, maar het wordt inmiddels wel erg toeristisch heb ik het idee. Bij de opstap van de boten om naar de lodges te gaan is het ontzettend druk, maar gelukkig wel goed geregeld. De boottour is mooi en hebben vrij veel dieren gezien. Toch had ik er iets meer van verwacht. De schildpadden tour in het legseizoen is zeker een aanrader, was erg bijzonder.

Gereisd Met partner in augustus 2014

mooie plek; schildpaddentour te toeristisch

Marjon
    26-8-2014

De plek is geweldig en de tocht er naar toe ook. Wij zijn met auto en openbare boot vanaf La Pavona gereist. Dit is heel goed te doen. In het regenseizoen is het er wel heel erg nat en regent het echt heel veel. De wegen kunnen dan onbegaanbaar worden. Een ochtendboottocht is een must. De schildpaddentour, georganiseerd vanuit het dorp, is te toeristisch. Wij zaten met 50 mensen op een schildpad te wachten en de 2 schildpadden die er kwamen, waren alweer de zee ingevlucht voordat we er met z'n allen waren. Dit viel ons echt tegen.

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2014

Prachtige Plek

pluisje
    25-10-2012

Voor echte natuurliefhebbers, dit is de ideale plek. Prachtig bos, schildpadden bekijken en alles is goed geregeld. Voor de vogelkijkers ook hier liggen uitdagingen. Wil je echt veel wildlife zien dan is dit misschien niet de beste plek.

Gereisd Met oudere kinderen in Sun Jul 01 2012 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
Tortuguero Nationaal Park scoort een 7,3 uit 10, op basis van 40 reviews