Tortuguero Nationaal Park

Vakantie in Tortuguero Nationaal Park

• Met wie en wanneer reis je?

Als we dat weten, kunnen we je overal de juiste prijsinformatie laten zien.

2 volwassenen
    Volwassenen

12+

Kinderen

2 tot 12 jaar

Baby's

Jonger dan 2

Leeftijd bij thuiskomst. Min. 1 persoon ouder dan 18.

vakanties Tortuguero Nationaal Park

Reviews over Tortuguero Nationaal Park

• 7Fer24-04-2019

Prachtige flora en fauna langs Caraïbische zee

Tortuguero National Park is een van de vele verschillende landschappen die je in Costa Rica kunt bezoeken. Absoluut een aanrader als je naar Costa Rica reist. Het gebied is bijna uitsluitend per boot te bereiken en ligt aan de andere kant tegen de Caraïbische zee. Prachtige boottochten om vogels, reptielen en apen te spotten. Het dorpje Tortuguero waar vooral locals wonen die in het gebied werken ligt op ongeveer een uur varen. Langs het water liggen in de bossen enkele Lodgers verscholen waar je kunt verblijven. Score wordt negatief beïnvloed door score uitgaansleven en cultuur, daar kom je hier ook niet voor lijkt me.

• 2Uitgaanslevenn
    • 4Cultuur
    • 8Sfeer in stad
    • 7Stranden

Gereisd met vrienden in januari 2019

• 9George Limberger07-01-2017

Grandioos, perfect

Geen minpunten , allemaal hoogtepunten, alleen de bootreis er naar toe door de mangroven was al een belevenis , Mooie natuur, tocht met ranger door het oerwoud, je kan zelf met een kajak de mangroven in , prachtige zonsondergang, lekker zwemmen in de oceaan........

• 1Uitgaanslevenn
    • 9Cultuur
    • 9Stranden

Gereisd met vrienden in oktober 2015

• 8Patricia30-04-2016

Mooi park met veel verschillende dieren

Veel verschillende dieren te zien. Goede gids belangrijk om ze te zien.

Dorp vond ik minder: armoedig en prijzig. Niet gezellig.

• 6Uitgaanslevenn
    • 6Cultuur
    • 6Sfeer in stad

april 2016

• 8kim_mc127-08-2014

Mooi, maar wordt wel erg toeristisch

De zorg voor de natuur is super hier net als in bijna heel Costa Rica, maar het wordt inmiddels wel erg toeristisch heb ik het idee. Bij de opstap van de boten om naar de lodges te gaan is het ontzettend druk, maar gelukkig wel goed geregeld. De boottour is mooi en hebben vrij veel dieren gezien. Toch had ik er iets meer van verwacht. De schildpadden tour in het legseizoen is zeker een aanrader, was erg bijzonder.

• 8Omgeving
    • 7Sfeer in stad
    • 7Stranden
    • 9Zorg voor natuur

Gereisd met partner in augustus 2014

• 8Marjon26-08-2014

mooie plek; schildpaddentour te toeristisch

De plek is geweldig en de tocht er naar toe ook. Wij zijn met auto en openbare boot vanaf La Pavona gereist. Dit is heel goed te doen. In het regenseizoen is het er wel heel erg nat en regent het echt heel veel. De wegen kunnen dan onbegaanbaar worden. Een ochtendboottocht is een must. De schildpaddentour, georganiseerd vanuit het dorp, is te toeristisch. Wij zaten met 50 mensen op een schildpad te wachten en de 2 schildpadden die er kwamen, waren alweer de zee ingevlucht voordat we er met z'n allen waren. Dit viel ons echt tegen.

• 6Stranden
    • 8Zorg voor natuur

juli 2014

• 7Nina11-01-2014

Leuk maar niet spectaculair

Ga vroeg in de ochtend op excursies, dan heb je de meeste kans om dieren te zien.

• 8Omgeving
    • 6Stranden
    • 8Zorg voor natuur

Gereisd met partner in april 2013

• 10marsenjo03-01-2014

Echt top

Iedereen die van de natuur houd zou hier eens moeten gaan kijken. Ondanks dat het best toeristisch is heeft iedereen respect voor de natuur.

• 10Cultuur
    • 10Sfeer in stad

december 2013

• 10jolligbloempje29-07-2013

super

als je naar costa rica gaat dan is dit echt een MUST

• 9Cultuur
    • 10Sfeer in stad

Gereisd met partner in november 2008

• 9Jenny de Wilde31-05-2013

Prachtig!

Genoten van de geweldige natuur in het park. Erg veel te zien. De gidsen weten precies waar ze moeten zijn.

• 6Uitgaanslevenn
    • 5Cultuur

Gereisd met vrienden in april 2013

• 8pluisje25-10-2012

Prachtige Plek

Voor echte natuurliefhebbers, dit is de ideale plek. Prachtig bos, schildpadden bekijken en alles is goed geregeld. Voor de vogelkijkers ook hier liggen uitdagingen. Wil je echt veel wildlife zien dan is dit misschien niet de beste plek.

• 7Cultuur
    • 9Omgeving