• Type accommodatie

Tortuguero Nationaal Park

Reviews over Tortuguero Nationaal Park

Grandioos, perfect

George Limberger, 7-1-2017

Geen minpunten , allemaal hoogtepunten, alleen de bootreis er naar toe door de mangroven was al een belevenis ,

Mooie natuur, tocht met ranger door het oerwoud, je kan zelf met een kajak de mangroven in , prachtige zonsondergang, lekker zwemmen in de oceaan........

Mooi park met veel verschillende dieren

Patricia, 30-4-2016

Veel verschillende dieren te zien. Goede gids belangrijk om ze te zien.

Dorp vond ik minder: armoedig en prijzig. Niet gezellig.

Mooi, maar wordt wel erg toeristisch

kim_mc1, 27-8-2014

De zorg voor de natuur is super hier net als in bijna heel Costa Rica, maar het wordt inmiddels wel erg toeristisch heb ik het idee. Bij de opstap van de boten om naar de lodges te gaan is het ontzettend druk, maar gelukkig wel goed geregeld. De boottour is mooi en hebben vrij veel dieren gezien. Toch had ik er iets meer van verwacht.

De schildpadden tour in het legseizoen is zeker een aanrader, was erg bijzonder.

mooie plek; schildpaddentour te toeristisch

Marjon, 26-8-2014

De plek is geweldig en de tocht er naar toe ook. Wij zijn met auto en openbare boot vanaf La Pavona gereist. Dit is heel goed te doen.

In het regenseizoen is het er wel heel erg nat en regent het echt heel veel. De wegen kunnen dan onbegaanbaar worden.

Een ochtendboottocht is een must. De schildpaddentour, georganiseerd vanuit het dorp, is te toeristisch. Wij zaten met 50 mensen op een schildpad te wachten en de 2 schildpadden die er kwamen, waren alweer de zee ingevlucht voordat we er met z'n allen waren. Dit viel ons echt tegen.

Leuk maar niet spectaculair

Nina, 11-1-2014
    Ga vroeg in de ochtend op excursies, dan heb je de meeste kans om dieren te zien.
Tortuguero Nationaal Park scoort een 8,6 uit 10, op basis van 39 reviews