Hotel aan zee, Kinderhotel, Zorghotel, Kleine hotelsWeer vandaag31°23°

32 reviews over Hotel Tango Mar in het Nederlands

Fantastisch hotel gelegen aan prachtige beach

Tom Stichelbout
22-7-2018

uitstekend hotel met prachtige kamers met mooi zeezicht restaurant met uitgebreide keuzes vele mogelijkheden voor sport en uitstappen in de omgeving, ook op het resort mooie natuurwandelingen met mooie locaties en spotten van wildlife

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2018

prachtig verblijf gehad

Edwin Tops
16-3-2018

positieve punten; zeer mooie en nette kamers, lekker eten en veel variatie, zeer vriendelijke bediening, mooi zwembad, zeer rustig gelegen, mooi uitzicht, je mag water drinken van de kraan, uitstappen

negatieve punten: tamelijk duur, woelige zee, strand is wel mooi maar er spoelt veel aan zoals takken, kokosnoten, ea, tamelijk afgelegen

Gereisd Met vrienden in februari 2018

Prachtige plek in Costa Rica

Chris
15-8-2017

Na een paar avontuurlijk weken in Costa Rica kwamen we helemaal tot rust in dit hotel. De ligging is prachtig aan het strand met palmbomen. Het hotel, het eten, de service en het zwembad vonden wij erg goed. Met name de gastvrijheid van de Belgische eigenaresse vonden wij erg prettig. We kwamen echt thuis.

Gereisd Met jonge kinderen in Tue Aug 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

We hebben een aantal aanbieders voor Tango Mar voor je op een rij gezet:

goed maar afgelegen en diefstalgevoelig

Rob Leegwater
11-3-2017

De kamers zijn mooi,groot,schoon en hebben een mooi uitzicht op zee. het eten in het restaurant was geweldig,de zwembaden zalig.Er zijn alleen te kort ligbedjes onder een parasol,voor als het echt heet is,en geen ligbedjes op het strand. Het is ook wat afgelegen [met de taxi 10 minuten naar het dichts bij dorpje] En het is er diefstalgevoelig,een mobiel en een baddoek is van ons gestolen

Gereisd Met partner in maart 2017

erg mooi

m+f
30-6-2016

Erg mooi hotel en bij aankomst kregen we een upgrade. dit was een kamer aan zee en heb je geweldig uitzicht. eten was erg lekker en al het personeel was erg vriendelijk!

Gereisd Met partner in juni 2016

Ideaal om heerlijk te relaxen na een rondreis

Fam. Denolf
20-4-2016

Prachtig gelegen aan de zee. Wel stevige golven en stroming, geen kinderen alleen de zee in laten, hou ze dicht bij het strand. Vlak bij het strand liggen een aantal heel leuke zoet water zwembaden, plezier gegarandeerd. Met bar en lekkere fruitdranken/cocktails. Ga zeker eens op verkenning op het domein, naar de mirador, de waterval, de eenzame boom, de paardjes, de golf.... Paardrijden op het strand vinden wij zeker en vast een aanrader. Wij hebben heerlijk genoten van ons verblijf in de Royal Villa. Genieten van privacy met de luxe van een lekker restaurant naast de deur. Gastvrouw Hilde zorgt altijd voor een hartelijke en persoonlijke ontvangst. Ideaal om er heerlijk te gaan relaxen aan het einde van je rondreis doorheen dit prachtige land.

Gereisd Met oudere kinderen in Fri Apr 01 2016 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Een paradijs

Inge
21-8-2015

Een prachtige locatie pal aan het strand van de Pacific. Gelegen op een groot landgoed met golfbanen, paardenstallen, een schitterende tuin met veel soorten vogels en ook eekhoorns, een stuk jungle en mooie wandelpaden. De service is prima, je kunt er heerlijk eten tegen redelijke prijzen (Nederlandse prijsniveau) en de ligging van de kamers is idyllisch. Veel waar voor je geld. De manager is een Belgische dame, die Vlaams spreekt. Het straalt luxe uit, maar de sfeer is ongedwongen en informeel.

Gereisd Met partner in augustus 2015

Jolanda
17-8-2015

Een waar paradijs op aarde! Super locatie, prachtig strand, heerlijk hotel, super ontvangst, vooral Hilde is erg gastvrij en betrokken bij alle gasten. Ook het overige personeel is vrolijk, aardig en behulpzaam. Het is hier heerlijk toeven na een geweldige rondreis door een prachtig en avontuurlijk land.

Gereisd Met oudere kinderen in Sat Aug 01 2015 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Paradijs op aarde

Michel
16-11-2014

Ware oase van rust. Prachtig zicht op zee. Zeer vriendelijke en lieve gastvrouw Hilde. Personeel bedient je altijd met een lach. Een Echte Aanrader!!

Gereisd Met vrienden in november 2014

Geweldig resort!

D.P. van Leeuwen
3-7-2014

Na een prachtige rondreis door Costa Rica hebben we in dit hotel onze vakantie afgesloten. Een aantal dagen in dit resort hebben ons erg goed gedaan. We zijn heel erg positief over deze paradijselijke plek, het vriendelijke personeel, de geweldige maaltijden, en de zeer vriendelijke gastvrouw Hilde. Een ervaring om nooit te vergeten!

Gereisd Met partner in juni 2014

• KeukenKitchenette

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinBagageruimte, Rookruimte, Terras, Tuin
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Strijkservice, Wasserette

• ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Parkeerplaats

• WatersportDuiken, Snorkelen, Vissen
  • BuitensportenFietsen, Golfbanen, Hiken, Paardrijden
  • FitnessFitness, Yoga
  • Tennisbaan2, Aanwezig
  • Tennisbaan informatieBinnen, Gras, Materiaalverhuur, Zand
  • Sport & SpelBiljart, Darts

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Tango Mar in Tambor, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Tango Mar zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.