Hotel Tango Mar Beach And Golf Resort

Hotel Info

• Jacuzzi
  • Sauna
Meer hotelinfo

We hebben een aantal aanbieders voor Tango Mar Beach And Golf Resort voor je op een rij gezet:

10 reviews over Hotel Tango Mar Beach And Golf Resort

• 2017
    9M26-11-2017

Fantastisch, zou zo weer terug gaan

Geweldig hotel om onze prachtige enerverende rondreis "Costa Rica" mee af te sluiten. We hadden het niet beter kunnen treffen. Prachtige schone kamers, super vriendelijk Belgisch eigenaresse die haar gasten bijna iedere dag, persoonlijk begroet.

• 9Tineke06-05-2017

Prachtig resort met fantastisch personeel

Dit fantastische hotel ligt aan de mooie kust van Costa Rica. De kamers zijn heerlijk ruim, de bedden prima en de keuken serveert heerlijke diners. Ook het ontbijt is prima. Een echte aanrader.

• Oude reviews

10Monique28-08-2015

paradijs op aarde

Een (rond)reis door Costa Rica is pas compleet met een paar dagen verblijf in Tango Mar. Dit is een paradijs op aarde; het beste resort van Costa Rica. Werkelijk alles is hier subliem, de kamers, het ontbijt, de zwembaden, het strand...alles topkwaliteit. Hoogtepunt van onze reis!

Met oudere kinderen

• 9Specie24-06-2014

Prachtig!

Mooie grote kamers, prachtig uitzicht, zeer goed eten, perfecte bediening, goede cocktails, zalig zwembad, wat wil een mens nog meer?

Enige minpuntje vond ik dat de zee zo ruw was dat je er niet in kon zwemmen. Het strand was een natuurlijk (verwilderd) strand, wat zo zijn charme heeft. Ook al konden we niet in zee zwemmen, ik miste wel de bedjes op het strand. Er is wel ergens een relaxplek met hangmatten gemaakt, maar die komt niet tot zijn recht, dus dat is wel een verbeterpuntje. Badkamer was goed, maar kon een opfrisbeurt gebruiken, al heb ik begrepen dat de (bad)kamers inmiddels prachtig gerenoveerd zijn.

• 10Rasmus Emmelkamp01-09-2013

Geweldige plek om lekker uit te rusten

Een oase van rust in het paradijs. Prachtig onderhouden zwembaden, zeer schone kamers, de onze met douche en jaccuzi. Lang uitgerekt prive strand, wat bijna aan onze kamer lag. Eten van een top costaricaans niveau. Mooie gerechten en allemaal even op smaak. Wij hebben genoten van ons verblijf. De gastvrouw/ eigenaresse is ook een zeer prettig persoon. Alle reden om terug te keren!

• 9Ben en Linda Smulders27-07-2013

in een woord gegeweldig

Onze huwelijksreis is afgesloten op dit resort. Na vele resorts door heel costa Rica gehad te hebben. Is het heel erg fijn om het hier te mogen afsluiten. Ze zorge n ervoor dat je echt niks tekort komt. Of je nu lekker aan het borrelen bent in het zwembad of romantisch aan het dineren bent met een heerlijk briesje en zicht op zee. Niks is te gek. de gastvrouw /eigenaresse is een hele aardige Belgische.

• 9Ton Deen13-07-2013

Prachtig hotel!

Algemene indruk: in één woord geweldig. Het hotel staat pal aan het strand en is gebouwd in een parkachtige omgeving met op het terrein een prachtige golfbaan. Hotelkamers hebben allemaal uitzicht op zee. Ook in het restaurant kijk je uit op zee. Het personeel is zeer vriendelijk en behulpzaam. De Belgische eigenaresse heeft oog voor detail en voelt zich erg betrokken bij haar gasten. Vaak komt ze een gezellig praatje maken tijdens het ontbijt of diner. Op het menu van het restaurant staan allerlei uitstekende gerechten zowel voor de lunch als het diner. Wij hebben er erg lekker gegeten. De ruime kamers zijn van alle gemakken voorzien. Een terras met 2 stoelen en een tafeltje. De airco die niet pal op het bed blaast maar er naast. De kamer worden dagelijks goed schoon gemaakt. Het hotel beschikt over een mooi zwembad bestaande uit meerdere baden in hoogte aan elkaar geschakeld.

• 10dirkerpemere07-02-2012

schitterende lokatie !

wat een ervaring ! bij aankomst werden we opgewacht door Hilde (de eigenaar vh resort) geen enkele moeite is haar te veel,haar personeel is heel vriendelijk en behulpzaam. En ooh wat een zeezicht ! wij hadden een Bongo villa geboekt,schitterend ! over de keuken kunnen we kort zijn, "lekker". (met een Vlaamse toets,Hilde is Belgisch) wanneer je na een rondreis wil tot rust komen,dan is dit het ideale stukje paradijs !!

Met vrienden

• 8Fam. Wensink25-07-2011

een stukje paradijs op aarde

Hotel Tango Mar in Tambor heeft onze vakantie perfect afgesloten. We hadden een reis van Oost Costa Rica naar West Costa Rica en kwamen uiteindelijk op dit stukje paradijs terecht. Heel mooi gelegen, gastvrij, uiterst goed verzorgd, heerlijk gegeten, goed gekwalificeerd personeel. zelfs met de vele regen hebben we het heel goed gehad.

• 8Patrick28-05-2010

Fantastische plek

Tijdens onze rondreis door Costa Rica was dit veruit het luxste resort waar we verbleven. Prachtige locatie en heerlijk eten. Het personeel was supervriendelijk. De PC voor gasten was defect, wij mochten op het kantoor van de baas internetten! Belgische eigenaren waar we nog een gezeliig praatje mee hebben gemaakt. In de buurt is verder niet veel te doen, maar om lekker te relaxen aan het prive-strand was het super!!!

2 tips over Hotel Tango Mar Beach And Golf Resort

• Specie, 24-06-2014

Wie van vlinders houdt, kan zijn hart ophalen op het terrein van het hotel, maar ik raad aan om ook de wandeling naar het uitzichtpunt of de waterval te maken, want dan kom je nog meer moois tegen.

• Ben en Linda Smulders, 27-07-2013

De costaricaanse koffie met casique is heerlijk

0 vragen over Hotel Tango Mar Beach And Golf Resort

• KeukenKitchenette

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
    • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
    • Op het terreinBagageruimte, Rookruimte, Terras, Tuin
    • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig

• ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Parkeerplaats