Bed and Breakfast Fidelitoranch & Lodge

Bed and Breakfast Fidelitoranch & Lodge

9.5Fenomenaal

Costa Rica, Costa Rica, Tambor

9.5Fenomenaal

We hebben een aantal aanbieders voor Fidelitoranch & Lodge voor je op een rij gezet:

BedAndBreakfast info

• Kinderopvang
Meer bedandbreakfast info
Tonen op kaart

12 reviews over Bed and Breakfast Fidelitoranch & Lodge

• 9John Jurgens25-08-2016

Geweldige gastvrijheid.

Geweldig hoe Leon en Brigitte je thuis laten voelen op hun prachtige ranch. Als je wil mag je meehelpen koeien melken (wel vroeg op) maar een onvergetelijke ervaring voor onze kids. Ook met andere activiteiten helpen ze je prima. Goed ontbijt, niet daar gedineerd want er is zoveel te doen in de omgeving.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2016

• 9Dick Scheepstra27-09-2014

Bijzondere en unieke lokatie

Goed bereikbaar en prachtig gelegen midden in de jungle iets buiten een dorpje. Een bijzondere combinatie van een ranch, waar je weinig van behoeft te merken, maar desgewenst verder kennis mee kan maken. Toegewijde service van een cosmopolitisch echtpaar. Zonder meer aanbevolen, ook al door de aantrekkelijke prijs/kwaliteitsverhouding. Genoeg te doen in de omgeving om enkele dagen te blijven.

Gereisd met partner in augustus 2014

• 10monique jurgens27-02-2012

what a wonderful hotel!

Fidelito ranch is a small hotel close to Tambor. It has many nice places in the neighborhood to visit and investigate. Isla Tortuga, Montezuma and Tambor. We bought a yellow fin Tuna and had sushi together with the owners of Fidelito ranch.

Gereisd met partner in februari 2012

• 10Johan en Pauline20-09-2011

Een fantastische kindvriendelijke plek!

Als we terugdenken aan onze vakantie op Costa Rica gaan onze eerste gedachten naar Leon en Brigitte. We hebben met onze 3 kinderen daar 4 overnachtingen door gebracht. En waren eigenlijk nog niet uitgekeken. De Canopy in Momtezuma was het hoogtepunt voor de kinderen. Verder was vooral het verblijf op de Ranch geweldig! De wandelingen met Leon, het paardrijden en verzorgen van de paarden. Het appartement was goed verzorgd en we hebben genoten van de plek midden in de natuur en de overweldigende dieren geluiden waar we 's ochtend mee werden gewekt. Ook hebben we enorm genoten van de reisverhalen van Leon en hun verhalen over de Ranch waar hun ziel in ligt. Leon en Brigitte hebben ons laten voelen wat "Pura Vida"is. Onze kinderen hebben het nog regelmatig over hen en de hond Fido. Kortom: een absolute aanrader (zeker met kinderen)!

• 10doorn4roos27-08-2011

Perfecte familie lodge

Op Fidelity range hebben we het enorm naar ons zin gehad. Dit was mede te danken aan de gastvrijheid van Brigitte en Leon, de enthousiaste en trotse eigenaren van Fidelito. Paardrijden, wandeling over de ranch, cososnoten plukken, het kostte ons moeite om de bezienswaardigheden buiten te range in te plannen. Daarvan zijn Cabo Blanco en Montezuma zeker een bezoek waard (zelfs met minder goed weer). De kamers op de range zijn groot en schoon en het ontbijt is ook prima geregeld. Op het centraal gelegen 'terras' is er ' s avonds altijd tijd voor gezelligheid. Hier werden we steevast vergezeld door Fido, de waakzame en eveneens enthousiaste hond. Al met al een aanrader waar we met een zeer tevreden gevoel weer vertrokken.

• 10fam. van horck03-08-2011

fantastische plek

fidelito ranch, wat een geweldige plek!!! Leon en Brigitte zijn ontzettend gastvrij. 2 mooie appartementen in de natuur. Mooie lokatie met vanalles te doen in de buurt. Leon en Brigitte zijn ten alle tijden bereid om je te helpen met een leuk uitstapje. Al met al, echt een aanrader!!

• 9Ger en Joke12-07-2011

superplek

Wij zijn pas terug van een heerlijke vakantie in costa rica maar de fijnste gezelligste dagen hebben wij beleefd op de fide lito ranch heel veel over costa rica geleerd van Leon .Goed weg wijs gemaakt door Brigitte zodat we zelf fijn op pad konden.Heerlijk gegeten,supergoed geslapen met de schuifpui open maar hor ervoor.s Ochtends word je dan wakker door de dieren heerlijk.Paardrijden door de rivier.Als je wilt kun je ook nog kiezen voor een heerlijke massage. Kortom superplek Ger en Joke

Gereisd met partner in juni 2011

• 10Hans beunk04-04-2010

Super gezellige familie ranch

Tijdens een van onze rondreizen door Costa rica zijn wij in eerste instantie door onze interesse voor paarden op de Fide Lito Ranch ranch terecht gekomen . Wij wilden 1 dagje paardrijden en dan weer verder trekken . 1 dagje werden er uiteindelijk 3 en inmiddels mogen wij onszelf tot de groep " vaste jaarlijkse gasten " rekenen. Brigitte en Leon die jarenlang als reisgids over de wereld getrokken zijn hebben van dit prachtige plekje hun nieuwe thuis gemaakt . Op een zeer kleinschalige en persoonlijke basis laten zij mensen ervaren hoe het is om op dagelijkse basis een 60 Ha ranch met vee te runnen . Samen op het paard met brigitte of voor niet ruiters te voet met Leon als ervaren gids over de ranch zwerven is een fantastische ervaring . Kalveren geboren zien worden het vee verplaatsen te paard of samen met Leon een balletje slaan op de Golfbaan niks is te gek . Als leon dan s,avonds zijn short voorbind om de ECHTE Belgische frieten te gaan bakken dan kan de dag niet meer stuk .

Gereisd met oudere kinderen in juli 2009

• 10Hans & Mariëtte23-03-2010

Mooie omgeving. En wat hebben we gelachen!

Fidelito Ranch is echt een leuke plek. We waren aangenaam verrast en zijn meteen een week gebleven. De eigenaars, Leon en Brigitte, zijn erg vriendelijk. En alles is goed verzorgd! We hebben er lekker gegeten. Vraag naar de Happy Fidelito Chicken of wanneer je 'Tico style' wilt eten neem dan de chicharon die Leon 's avonds met veel plezier voor je klaar maakt. Op en rond de ranch kun je flinke wandelingen maken, het beste vroeg in de ochtend. Leon zal je de weg wijzen. Vroeg in de ochtend is ook de tijd dat we de ara's hebben gezien (2x). In de omgeving is er genoeg te doen. Aanrader is het park Curu. Dat was ook de aanvankelijke reden voor ons verblijf. Wij komen vaker in Costa Rica en wij zullen zeker teruggaan naar Fidelito Ranch.

Gereisd met partner in januari 2010

• 8Ben28-12-2009

Mooie plek

Mooie plek met een maar... Een Nederlands sprekende eigenaar die zich met het vee bezig houd, zijn vrouw spreekt Duits en doet de toerisme. Het welkomstdrankje werd zonder dat wij het wisten in rekening gebracht. Het was ons enigste hotel waar wij bij ontbijt brood kregen met rogge erin. Hoewel wij dit bijna niet in supermarkten tegen kwamen zei eigenaar dat dit juist "HET" brood van Costa Rica was. Mogelijk dat hij door zijn vrouw voor de gek word gehouden? Tocht op het paard bleek per uur betaald te moeten worden, wij dachten dat het een vaste prijs was. Toen werd het duidelijk waarom twee uur geadviseerd werd... Er is geen uitleg, in welke vorm dan ook, wat er in de omgeving te doen is. Hier moet je zelf naar vragen. Park Curu is wel een aanrader in deze omgeving.

Gereisd met partner in december 2009

0 tips over Bed and Breakfast Fidelitoranch & Lodge

2 vragen over Bed and Breakfast Fidelitoranch & Lodge

• fidelitoranch, 25-01-2010

Beoordeling van Ben 28-12-2009

Ben in werkelijkheid Martin & Saskia waren tevreden met de service ( alleen ontbijt ) en vooral ook met het gratis telefoneren naar Nederland. ( Zie ook het geschreven kommentaar in het gastenboek onder de fotos ) Is de naamverandering korrekt bij beoordelingen?

monique jurgens, 27-02-2012

wij waren erg tevreden met de service. We hadden een heerlijk ontbijt, we zijn wezen paardrijden en hebben genoten van de omgeving. De moeite waard!

• fidelitoranch, 25-01-2010

Ben - Beoordeling 28-12-2009

Ben is in werkelijkheid Martin & Saskia, zie ook fotos van de Fidelito Ranch met kommentaar geschreven in het gastenboek op 11-12-2009. Gasten waren tevreden met de service (enkel ontbijt ) incl. gratis bellen naar NL.

Bed and Breakfast info

• Shuttle bus vanaf vliegveldGratis

• Soort gerechtenLunchpakketten

• Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast / Minibar, TV

• Receptie24-uurs receptie, Express check-in & check-out
    • Op het terreinBBQ faciliteiten, Bagageruimte, Rookruimte, Terras, Tuin
    • Overige servicesAutoverhuur, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Ticket service, Wasserette

• ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Parkeerplaats

• WatersportDuiken, Kanoën, Snorkelen, Surfen, Vissen