Hotel Tamarindo Diria

• Kinderopvang

12 reviews over Hotel Tamarindo Diria

• 8m+f30-06-2016

erg mooi

mooie en nette kamers! mooi resort,doordat je een strand en meerdere zwembaden hebt kun je zelf lekker afwisselen waar je gaat liggen. massage was goed en vriendelijk personeel. Bij de boulevard kun je lekker eten

Gereisd met partner in juni 2016

• 8Sander14-08-2010

Lekker relaxen

4 dagen in Tamarindo Diria gezeten na Costa Rica rondreis. Vanuit "Sunset Oceanview" loop je zo het strand op en ook de bar en het zwembad zijn 25 meter lopen.

Klachten hier over laks en traag personeel herken ik niet. Waren zeer behulpzaam en vriendelijk, maar misschien dat dat kwam omdat wij in het laagseizoen zaten en het dus erg rustig was.

Cocktails voor $ 8,- en Cheesburgers voor $ 12,- wel aan de prijzige kant, zeker vergeleken met de rest van Costa Rica.

Heerlijk om een paar dagen te relaxen, maar 4 dagen was voor ons wel precies lang genoeg.

Gereisd met partner in augustus 2010

• 8Emmie22-05-2010

Prettig hotel, maar kijk uit!

Weekje relaxed op vakantie naar Tamarindo tijdens Semana Sante. Het hotel ligt perfect in Tamarindo en is een echt show stopper. Er zijn twee prima zwembaden en een kinderbad. Een hotel gebouw ligt direct aan het strand: ideaal. Ontbijt is prima, veel vers. Kamers zijn goed. Service niet heel goed maar dat vind je nergens in Costa Rica. De jongens die er werken zijn vriendelijk maar traag. Dat is de algemene manier van doen in Costa Rica. Goed hotel voor een relax vakantie maar pas op uw spullen. Twee keer bestolen in het hotel en in Tamarindo. Er zijn bewakingsbeelden maar ja politie kon niks doen. So watch your stuff en kids!!!

Gereisd met vrienden in mei 2010

• 8tamara brandenburg12-10-2009

mooi hotel

Wij zijn in sept 09 een wk in dit hotel geweest na een excursiereis. Hotel heeft een mooie ligging (kamer met zeezicht boeken) Je loopt via de tuin zo het strand op. Paradijs voor surfers! Wij willen iedereen waarschuwen om "niet" te boeken op het strand voor zeevissen. Ze vragen een abnormaal hoog bedrag en laten foto's van de meest prachtige vissen zien, maar je mag niet zelf zeevissen. 6 uur afgesproken en na 4 uur al weer terug. Vissen van de foto's die zie je niet. 350 dollar uitgegeven voor 2 tonijnvissen die je binnen mag halen en er is geen lunch inbegrepen. Tonijnvissen worden in een emmer gedaan en verkopen ze dus leuk handeltje voor ze. Plaatsje Tamarindo erg klein en de winkels gaan vroeg dicht, dus weinig vertier s'avonds. Mooi schoon hotel met een prachtige tuin. Mensen in hotel aardig en ze hebben een leuke bar waar je heerlijke cocktails kan halen.

Gereisd met partner in oktober 2009

• 9te Veluwe13-08-2009

Geweldig hotel!

Super hotel. Jammer dat het grote zwembad en de wetbar, niet aan het strand liggen maar aan de overkant van de weg.. Eten prima, en zeer vriendelijk personeel!

Gereisd met partner in augustus 2009

• 9Jeroen & Sabine25-07-2009

Perfect hotel aan het strand

Wij hebben hier in oktober 2008 2 nachten verbleven. Het is een perfect hotel, het enige hotel in Tamarindo dat direct aan het strand gelegen is. Wij hadden dit hotel niet van te voren geboekt en kwamen er dus op de bonnefooi aan. Doordat het hotel in oktober niet vol was, konden wij hier goed onderhandelen over de prijs van een kamer. Wij hadden een "Classic" kamer, op de begane grond (uitzicht op de straatkant). De kamer zag er netjes en ruim uit. Prachtige zwembaden in een mooie tuin/gezellig terras. Je loopt vanuit de tuin van het hotel, zo het strand op. In het restaurant hebben we lekker en gezellig gegeten. Ook hebben we een avond gegeten bij het restaurant behorende bij het ho(s)tel: "Pasatiempo". Tamarindo is een klein toeristisch kustplaatsje. Wie naar hotel Tamarindo Diria komt om te golfen, komt bedrogen uit. Het enige wat bij het hotel hoort is een "driving range". Je kunt ergens (+/- 10km verderop) een baan lopen en materiaal huren. Dit is erg prijzig (minimaal 150 USD).

Gereisd met partner in oktober 2008

• 10Esther09-04-2009

Echt waar voor je geld!

Goed hotel, direct in het centrum en aan het strand. Erg goed ontbijtbuffet! Hadden een kamer met zeezicht, dit is zeker een aanrader.

Gereisd met partner in april 2009

• 7Suzanne & Kees07-03-2009

goede ligging

Hebben hier als afsluiting van een rondreis 2 dagen gezeten. Prima ligging direkt aan het brede strand en in het(redelijk kleine) centrum van Tamarindo. Tuin met palmbomen direkt grenzend aan het strand met gratis ligstoelen en handdoekservice. Ligstoelen op het strand niet gratis. Wij zaten in kamers aan de achterzijde aangrenzend aan galerij zonder balkon. Kamers zijn schoon. Ontbijtbuffet is goed.

Gereisd met vrienden in maart 2009

• 8Wouter26-07-2005

Wij waren hier in 1999. Het is een luxe hotel met mooie kamers. De ligging is prima. Er is weinig personeel, maar ze kunnen wel goede cocktails maken.

Het ter plaatse bijboeken van een extra nacht was aanvankelijk ongeveer 2 keer zo duur als in Nederland! Na overleg kregen we wel fikse korting overigens.

Nooit de binnenlandse vlucht naar San Jose nemen, levensgevaarlijk!!

Gereisd in juli 2005

• 8Peter22-07-2005

mooi hotel, groot zwembad en prima kammers. Het strand is uitgesterkt en rustig. In het dorpje zijn voldoende smakkelijke eetgelegenheden.Nadeel is dat het dorpje wel heel klein is en je er derhalve ook niet langer moet zitten dan een week.

Gereisd in juli 2005

Hotel Tamarindo Diria info

• VerzorgingAll inclusive, Halfpension, Volpension
  • Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
  • Eten en drinkenLunch

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie
  • Op het terreinBagageruimte, Disco, Terras, Tuin, VIP area
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Casino
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Informatie voor trips, Kluis, Krant, Strijkservice, Wasserette

• Wellness behandelingenLichaamsbehandelingen, Massages

• ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Openbare parkeerplaats, Parkeerplaats