Hotel Pueblo Dorado

3 reviews over Hotel Pueblo Dorado in het Nederlands

ontbijt een klein drama

Erica de vries
28-3-2010

Een mooi hotelletje met lieve personeelsleden, schoon, maar het ontbijt dat slaat nergens op aan de overkant met een bonnetje een ieniemie ontbijtje gaan halen, wel bij een bakker dus bijbestellen kan als je bijbetaald.

Gereisd met partner in januari 2010
2006

Het hotel was helemaal verbouwd en ziet er super uit

gaby van den berg
13-10-2006

Het hotel was helemaal verbouwd en ziet er super uit. Kleinschalig hotel (26 kamers). Mooie kamers met airco en tv. Er is een zwembad. Helaas kan je er niet ontbijten, maar to het hotel zit een franse bakker waar je hele lekkere broodjes kan halen. Bij het zwembad staan tafels en stoelen en daar hebben wij elke ochtend ontbeten. Het hotel ligt niet gelijk aan de drukke straat, zodat je geen last van lawaai hebt. Je loopt zo het 'centrumpje' in. Het strand ligt achter de bakker. Als je door de bakker heen loopt zit er een onwijs goed restaurant (cocodrillio).

Gereisd anders in oktober 2006

Wij verblijen op dit moment in Pueblo Dorado

Gaby van den Berg
30-7-2006

Wij verblijen op dit moment in Pueblo Dorado. Het hotel is in 2005 verbouwd en dat is goed te zien. Er is een ruime parkeerplaats voor het hotel. Dan volgt de receptie (waar van alles te koop is) en dan de kamers. Het hotel heeft 30 kamers die er goed uitzien. Er is een airco en een douche. Het buitenzwembad(je) bevindt zich in het midden van het hotel. Het hotel ligt ca. 700 meter van Tamarindo. Het is goed te doen en in de omgeving liggen ook wat restaurants om te ontbijten of dineren.

Gereisd anders in Sun Jul 30 2006 00:20:26 GMT+0000 (UTC)

We hebben een aantal aanbieders voor Pueblo Dorado voor je op een rij gezet:

• Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
  • Shuttle bus vanaf vliegveldGratis

• ZwembadAanwezig, Buitenzwembad, Verwarmd

• Gratis wifiOp de kamer

• Huishoudelijke apparatuurBroekenpers, Kluis

• Receptie24-uurs receptie
  • Op het terreinBagageruimte, Tuin
  • Overige servicesAutoverhuur, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Informatie voor trips, Kluis, Wasserette

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• WatersportSnorkelen, Vissen
  • BuitensportenHiken

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Pueblo Dorado in Tamarindo, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Pueblo Dorado zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.