Hotel Luna Llena

Meer hotelinfo

We hebben een aantal aanbieders voor Luna Llena voor je op een rij gezet:

2 reviews over Hotel Luna Llena

• 8arno_712-09-2011

Vrolijke, aparte huisjes, aardige mensen

Erg prettig om je eigen huisje te hebben met een complete keuken. Deze keuken en de badkamer waren OK maar helaas te weinig waterdruk en wat onderhoud nodig (vooral gootsteen). Beide verdiepingen hadden airco. Het zwembad was erg mooi en flink diep, zodat de kinderen ook konden duiken. We waren enkele dagen de enige gasten (laagseizoen), waardoor we de sushi bar bij het zwembad niet in actie hebben gezien. Het ontbijt was voor ons elke dag identiek maar wel voldoende. Flinke wandeling naar het centrum en het strand, maar er is daar veel te beleven. Rondvaart door het mangrovebos in de riviemonding (estuary tour) is zeker aan te raden, vooral vanwege de vele krokodillen (vanaf $ 25) en natuurlijk moet je surfles nemen (vanaf $ 20/uur). Bijna geen Europeanen, anders dan in de rest van Costa Rica, is ook wel eens leuk.

Met oudere kinderen

• 7Angelique22-10-2009

Kleinschalig leuk hotelletje.Anders dan anders

Geen standaard hotel uit een brochure maar weer eens wat anders.Het hotel bestaat uit 7 of 8 vrolijk gekleurde ronde bungalowtjes en ongeveer evenveel standaard-kamers.Deze zijn allen gebouwd rond een ruim zwembad met swim-up bar.De eigenaresse ontving ons hartelijk en bracht ons persoonlijk naar onze bungalow.In de bungalow komen de vrolijke kleuren nog meer terug.Het komt een beetje artistiek over;wij vonden het heel apart.De bungalow is ruim met een keuken,woon/slaapkamer en een redelijke badkamer.Op de eerste verdieping is nog een kleine slaapkamer met 2 éénpersoons bedden.'s Avonds wordt de poolbar omgetoverd tot sushi-restaurantje.Hier hebben wij voor het eerst echt lekkere sushi gegeten!Alles wordt terplekke vers voor je ogen klaargemaakt.Wil je echter iets anders eten moet je naar het centrum van Tamarindo.Dit ligt op 5 min.lopen van het hotel.Daar is ook een supermarkt te vinden.Als je een leuk hotelletje zoekt voor een goeie prijs,net buiten het centrum,zit je hier perfect!

We hebben een aantal aanbieders voor Luna Llena voor je op een rij gezet:

• KeukenKeuken
      • Huishoudelijke apparatuurKluis, TV

• ReceptieExpress check-in & check-out
      • Op het terreinBagageruimte, Terras, Tuin
      • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Geld wisselen mogelijk, Informatie voor trips, Kluis, Strijkservice, Wasserette

• Wellness behandelingenMassages

• ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Openbare parkeerplaats, Parkeerplaats