Hotel El Milagro

5 reviews over Hotel El Milagro in het Nederlands

Was erg leuk

Michael Boasson
1-10-2009

Kleine, een beetje oude, maar schone kamers.

Goed werkende Airco.

Goed ontbijt.

Gezellig personeel

Gereisd met jonge kinderen in april 2009
2007

We zijn hier 2 nachten gebleven, maar snel verder gegaan want helaas geen plek om echt van je vakantie te genieten. Onze kamer was klein, niet echt schoon, ouderwets en met een airco die zoveel herrie maakte dat je 'm uit moest zetten om te kunnen slapen. Vrijdagnacht speelde een bandje in de club ernaast en dreunde je zowat het bed uit. Het zwembad ligt direct naast de stoffige weg en heeft slechts 6 bedjes. Het personeel was wel aardig.

Gereisd met partner in maart 2007
2006

niet echt schone kamers en het ontbijt was waardeloos. We verbleven 4 nachten en de 1e kamer die we teogewezen kregen lag pal naast de vuilnisbelt. op onze vraag of we een andere kamer konden krijgen werd kortaf gereageerd maar na enig doorvragen kregen we als antwoord: ''if you ask friendly....'' We hebben een andere kamer gekregen, maar voor osn gevoel was dit het minste hotel dat we in costa rica hebben gehad.

Gereisd met partner in augustus 2006

Wij zijn hier in maart 2006 geweest

nick en inge
27-3-2006

Wij zijn hier in maart 2006 geweest.

Voor het bedrag wat wij betaald hebben voor onze vakantie was dit hotel gewoon een schande! Zeer kleine kamers en badkamers, vies water in zwembad. S'avonds werden de rode mieren actief en renden in de kamer rond, ontbijt was niet veel keus. stroomdraden niet afgewerkt, gewoon met een plakbandje aan mekaar gemaakt, ook in de douche!!

Ramen kapot, deuren sloten niet. Aldus voor een simpele en eenvoudige vakantie is dit prima maar niet voor een luxe vakantie.

Gereisd anders in maart 2006
2005

Wij zijn in nov

Lydia
26-3-2005

Wij zijn in nov.04 hier geweest.nette leuke aan een geschakelde cabines wel wat aan de kleine kant.service is goed erg aardige mensen.wij hadden wel de pech dat het dakje lekte in de kamer maar dat was zo verholpen door dat we meteen een andere kamer kregen.de dakken werden gerenoveerd ons dak was nog een oude.Ontbijt was zeer uitgebreid en lekker veel vers fruit wij hadden dat niet incl. maar als hotelgast kreeg je korting was maar 2,5 dollar p.p.

Gereisd anders in maart 2005

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel El Milagro in Tamarindo, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel El Milagro zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.