Hotel El Jardin del Eden

Hotel El Jardin del Eden

Wellness hotel, Hotel aan zee, Luxe hotel, Kleine hotels, Designhotel, Boutique hotelWeer vandaag36°20°
8,7

We hebben een aantal aanbieders voor El Jardin del Eden voor je op een rij gezet:

NRV Holiday
NRV Holiday

1 review over Hotel El Jardin del Eden in het Nederlands

Fantastisch en een geweldige ervaring

M. Enzlin
11-10-2015

El Jardin del eden is echt een goede plek om van te genieten. De gastheren en het personeel zijn fantastisch. Je kan er heerlijk eten. Dan de omgeving is echt geweldig, rustgevend en prachtig tussen de bergen

Gereisd alleenreizend in januari 2015

• Shuttle bus vanaf vliegveldGratis
  • Adults onlyJa
  • VerzorgingLogies-ontbijt
  • Minimale leeftijd gastenVanaf 18
  • De staf spreektEngels

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel El Jardin del Eden in Tamarindo, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel El Jardin del Eden zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.