Hotel El Jardin del Eden

Hotel El Jardin del Eden

Wellness hotel, Hotel aan zee, Luxe hotel, Kleine hotels, Designhotel, Boutique hotelWeer vandaag36°18°
8,7

We hebben een aantal aanbieders voor El Jardin del Eden voor je op een rij gezet:

4 reviews over Hotel El Jardin del Eden in het Nederlands

2006

Wij hebben hier twee nachten overnacht via het flexi-voucher systeem, zodoende kregen we een standaard kamer (zonder balkon of terras) en hadden we geen ontbijt maar in het plaatsje kun je prima ontbijten. In de hoteltuin zijn leguanen en hangmatten te vinden en je loopt zo het centrum in en je bent ook binnen een paar minuten op het strand. Het hotel zit er keurig uit en de hoteltuin is heel mooi.

Gereisd anders in november 2006
2005

Mooi hotel met prachtige zwembaden en tuin

M. van Rooijen
31-10-2005

Mooi hotel met prachtige zwembaden en tuin. Zijn er alleen nu een nieuw gedeelte aan het bouwen en dit zorgt voor de nodige geluidsoverlast.

Paar maandjes overslaan zou ik zeggen maar in het hoogseizoen zal het er wel weer prima bijliggen.

Gereisd anders in oktober 2005

mooi hotel met europese bazen (fransman en zwitser) goeie keuken zeer verzorgde tuin met zwembad. vriendelijke bediening zicht op zee vanuit de kamers maar ligt wel enkele 100 den meters van het strand.

Gereisd anders in september 2005

In nov

astrid
23-4-2005

In nov. 2003 geweest. Erg mooi,kleinschalig hotel. luxe, ruime kamer met terras. Groot bed, luxe badkamer. Goed schoon, maar wel wat miertjes, konden ze tegen sprayen. Mooi zwembad in mooie tuin met leguanen. 5 minuten naar zeer rustig strand en dorpje. Ontbijt goed, maar ontbijt dames erg chagerijnig. Restuarant erg mooi en lekker eten,(crepe de mango aanrader!) Bediening vriendelijk, maar niet bijzonder. geboekt bij indigo travel, uitstekend!

Gereisd anders in april 2005

• Shuttle bus vanaf vliegveldGratis
  • Adults onlyJa
  • VerzorgingLogies-ontbijt
  • Minimale leeftijd gastenVanaf 18
  • De staf spreektEngels

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel El Jardin del Eden in Tamarindo, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel El Jardin del Eden zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.