Hotel El Jardin del Eden

Hotel El Jardin del Eden

Wellness hotel, Hotel aan zee, Luxe hotel, Kleine hotels, Designhotel, Boutique hotelWeer vandaag36°18°
8,7

We hebben een aantal aanbieders voor El Jardin del Eden voor je op een rij gezet:

NRV Holiday
NRV Holiday

1 review over Hotel El Jardin del Eden in het Nederlands

2006

In 1993 en in januari 2005 geweest

R.Zuiderveld
30-8-2006

In 1993 en in januari 2005 geweest. Zeer goed hotel met schone nette kamers en vriendelijk personeel. Heerlijk zwembad en via binnendoor looppad is het strand op 5 minuten lopen. Een aanrader! Tamarindo heeft in vergelijking met andere strandplaatsen iets meer te bieden, winkeltjes, diverse restaurants, casino etc.

Gereisd familie in januari 2005

• Shuttle bus vanaf vliegveldGratis
  • Adults onlyJa
  • VerzorgingLogies-ontbijt
  • Minimale leeftijd gastenVanaf 18
  • De staf spreektEngels

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel El Jardin del Eden in Tamarindo, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel El Jardin del Eden zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.