Romantisch hotel, maar mindere appartementen

Review geschreven door Stijn

Romantisch hotel, maar mindere appartementen

Stijn,
7-8-2011

Een prachtig sfeervol boutique hotel net buiten de drukte van Tamarindo. Via een privépad van 100m loop je zo naar de zeer en de boulevard. Het hotel en de kamers zijn smaakvol ontworpen in verschillende stijlen, maar ons appartement was dat niet. Het was ook vrij onhandig ingedeeld met een te krappe badkamer en een erg ruime woonkamer, slaapkamer en keuken. Ook was er een levensgevaarlijk afstandje pal na de voordeur. De 2-persoonskamer die we ook hadden geboekt was wel heel mooi en romantisch. De tuin, het restaurant en het zwembad zagen er prachtig uit. Het ontbijt was redelijk, alles werd net te laat aangevuld en stond onhandig opgesteld. Gezien deze ervaring en de vrij hoge prijzen hebben we het restaurant niet geprobeerd voor het diner. Er was gratis wifi rondom de receptie.

Gereisd met jonge kinderen in juni 2011