Heel mooi, kleinschalig, vriendelijk hotel

Review geschreven door ywijbrands

Heel mooi, kleinschalig, vriendelijk hotel

ywijbrands,
22-4-2011

Hotel Jardin de Eden is een rustig (!), kleinschalig en mooi hotel. We troffen een heerlijke tuinkamer met een eigen terras. De kamers zijn volgens een thema ingericht (wij hadden een Afrikaanse kamer) en zijn heel mooi. We hadden een ruime moderne badkamer met een superbad, goede airco en het was heel schoon. Het hotel heeft een lekker zwembad met handdoekenservice en zonnebedden. Door een hek met een code te openen kom je via een pad binnen 1,5 min. midden in het centrum, direct bij een supermarktje, allerlei barretjes en restaurantjes en aan het strand, waar veel gesurft wordt. In het hotel kan je echter heerlijk eten 's avonds van een gevarieerde kaart. Het personeel is erg vriendelijk.

Gereisd met partner in april 2011
Vorige reviewVorige