Hotel El Jardin del Eden

Hotel El Jardin del Eden

Wellness hotel, Hotel aan zee, Luxe hotel, Kleine hotels, Designhotel, Boutique hotelWeer vandaag36°19°
8,7

Kenmerken
Jacuzzi op kamer
Airco
Restaurant
Parkeren mogelijk

We hebben een aantal aanbieders voor El Jardin del Eden voor je op een rij gezet:

13 reviews over Hotel El Jardin del Eden in het Nederlands

Fantastisch en een geweldige ervaring

M. Enzlin
11-10-2015

El Jardin del eden is echt een goede plek om van te genieten. De gastheren en het personeel zijn fantastisch. Je kan er heerlijk eten. Dan de omgeving is echt geweldig, rustgevend en prachtig tussen de bergen

Gereisd alleenreizend in januari 2015

Geweldig mooie kamer

houben_nicole
12-2-2012

Geweldige laatste week gehad in Tamarindo. Mooi en netjes hotel. Aardig personeel. Alleen het eten viel een beetje tegen. Werd veel munt gebruikt. Verder heel schoon zwembad en het wordt goed onderhouden. Af en toe zie je een leguaan op het grasveldje of in de boom bij het zwembad. Dicht bij het strand.

Gereisd met partner in januari 2011

Een prachtig sfeervol boutique hotel net buiten de drukte van Tamarindo. Via een privépad van 100m loop je zo naar de zeer en de boulevard. Het hotel en de kamers zijn smaakvol ontworpen in verschillende stijlen, maar ons appartement was dat niet. Het was ook vrij onhandig ingedeeld met een te krappe badkamer en een erg ruime woonkamer, slaapkamer en keuken. Ook was er een levensgevaarlijk afstandje pal na de voordeur. De 2-persoonskamer die we ook hadden geboekt was wel heel mooi en romantisch. De tuin, het restaurant en het zwembad zagen er prachtig uit. Het ontbijt was redelijk, alles werd net te laat aangevuld en stond onhandig opgesteld. Gezien deze ervaring en de vrij hoge prijzen hebben we het restaurant niet geprobeerd voor het diner. Er was gratis wifi rondom de receptie.

Gereisd met jonge kinderen in juni 2011

NRV Holiday

Heel mooi, kleinschalig, vriendelijk hotel

ywijbrands
22-4-2011

Hotel Jardin de Eden is een rustig (!), kleinschalig en mooi hotel. We troffen een heerlijke tuinkamer met een eigen terras. De kamers zijn volgens een thema ingericht (wij hadden een Afrikaanse kamer) en zijn heel mooi. We hadden een ruime moderne badkamer met een superbad, goede airco en het was heel schoon. Het hotel heeft een lekker zwembad met handdoekenservice en zonnebedden. Door een hek met een code te openen kom je via een pad binnen 1,5 min. midden in het centrum, direct bij een supermarktje, allerlei barretjes en restaurantjes en aan het strand, waar veel gesurft wordt. In het hotel kan je echter heerlijk eten 's avonds van een gevarieerde kaart. Het personeel is erg vriendelijk.

Gereisd met partner in april 2011

Wat een topper

Dewitte Thierry
18-3-2011

Ik vond een goed en aangenaam hotel maar eten was aan de dure kant

Gereisd met vrienden in maart 2011

Prachtig hotel vlakbij het strand

Gino en Jan
12-8-2010

we verbleven hier in augustus 2010 op het einde van de rondreis Costa Rica-Nicaragua. Prachtig kleinschalig hotel met zeer vriendelijk personeel. Mooie verzorgde tuin met genoeg ligstoelen, hangmatten en een tof zwembad. Mooie verzorgde kamers in vijf verschillende thema's. Het eten is lekker, al is het vrij duur: we zijn vaker in het stadje gaan eten (Nibbana is een aanrader). Het ontbijt vonden we te beperkt, maar dat lijkt overal in Costa Rica. Het hotel ligt op een minuutje stappen van het strand, gescheiden door de hoofdbaan. Er is gratis WiFi-verbinding in het hotel. Cocó, het schoonheidssalonnetje van het hotel is tevens een aanrader!

Gereisd met partner in augustus 2010

Leuk hotel, goede ligging

wilma en cees
11-2-2010

Kamers zijn prima. Grote, schone kamer ( Oosters ingericht). Apen zijn direct vanaf het balkon zichtbaar. Leguanen in de tuin. Diner is prima, maar ontbijt is ver beneden peil. Ontbijtbuffet was inbegrepen, maar we hebben toch maar besloten om in Tamarindo Dirio te ontbijten. Hotel ligt vlak bij het strand, je hoeft alleen de weg over te steken. Tamarindo is surfersparadijs.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2009
2006

Wij hebben hier twee nachten overnacht via het flexi-voucher systeem, zodoende kregen we een standaard kamer (zonder balkon of terras) en hadden we geen ontbijt maar in het plaatsje kun je prima ontbijten. In de hoteltuin zijn leguanen en hangmatten te vinden en je loopt zo het centrum in en je bent ook binnen een paar minuten op het strand. Het hotel zit er keurig uit en de hoteltuin is heel mooi.

Gereisd anders in november 2006

In 1993 en in januari 2005 geweest

R.Zuiderveld
30-8-2006

In 1993 en in januari 2005 geweest. Zeer goed hotel met schone nette kamers en vriendelijk personeel. Heerlijk zwembad en via binnendoor looppad is het strand op 5 minuten lopen. Een aanrader! Tamarindo heeft in vergelijking met andere strandplaatsen iets meer te bieden, winkeltjes, diverse restaurants, casino etc.

Gereisd familie in januari 2005

1 minuut van het strand, fijne concierge (george) en zeer

michel van munster
29-8-2006

1 minuut van het strand, fijne concierge (george) en zeer lekker diner a la carte....

Gereisd met partner in augustus 2004

NRV Holiday

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel El Jardin del Eden in Tamarindo, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel El Jardin del Eden zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.