Hotel Captan Suizo on the Beach

Hotel Captan Suizo on the Beach

Hotel aan zee, Kinderhotel, Kleine hotelsWeer vandaag36°21°

We hebben een aantal aanbieders voor Captan Suizo on the Beach voor je op een rij gezet:

7 reviews over Hotel Captan Suizo on the Beach in het Nederlands

Pareltje aan het strand

Lindsay
4-2-2015

Een hotel om aan te raden! Op wandelafstand van het stadje waardoor je alle rust hebt in het hotel en toch dichtbij het stadje bent. Onze beachfront garden room (kamer 72) was fantastisch! Een kingsize hemelbed met groot raam dat uitkijkt op het strand. Nog een privé terrasje en grasperkje met zonnebedden. Het ontbijt was lekker en verzorgd. Het restaurant was uitmuntend! Het personeel was supervriendelijk. Zwembad ligt in een mooie tuin en zowel zwembad als tuin wordt super onderhouden. Geen negatieve zaken op te noemen.

Gereisd met partner in januari 2015

Luxe in topvorm

maria
29-10-2011

Prachtige kamer, sfeervolle verlichting, hemelbed, bankstel en koffiemachine. Mooi terras met houten tuinstoelen en zelfs een olielampje. Prachtige tuin compleet met allerlei dieren, vogels, wasberen en apen.

Gereisd met partner in oktober 2011

geweldig hotel

P brouwers
18-8-2010

mooi hotel in een prachtige omgeving, direct aan het strand. Ook het grote freeform zwembad is de moeite waard. Het is een klein schalig hotel dat in zwitserse handen is. De leguanen weten precies wanneer het lunchtijd is en komen dan uit alle hoeken en gaten te voorschijn. Ook diverse andere dieren kun je tegen komen wanneer je door de tropische tuin loopt.

Gereisd met partner in juli 2005

leuk voor een paar dagen

anik
8-3-2010

Hier erg leuk gelogeerd, leuke kamers, eten goed, wasberen lopen door het restaurant , strand wel ok

we zijn hier 2 nachten geweest een aanrader

Gereisd met partner in maart 2010

Als je je vriendin ten huwelijk zou willen vragen, moet je een bungalow aan het strand nemen en dan je best doen. De rest is allemaal aanwezig om het woord er uit te krijgen. Bij mij was het niet het geval, maar wat een topplek zeg. Wanneer je vroeg onbijt, zie je wasberen over je patio heen struinen. Iguanas onder je strandbed heen lopen. En aapjes angen gewoon in de boom. Je moet ze niet zelf eten geven, het zijn wilde beesten die door het personeel een beetje geconditioneerd zijn. Het kost geld, maar is het zeker waard!!!

Gereisd met vrienden in juni 2009
2008

Erg mooi hotel, fantastische ligging, goede bediening. Lekker ontbijt, vers fruit, lekkere pistoletjes. Zeker aanrader.

Gereisd familie in juli 2008

2006

prachtig hotel aan het strand

rico
28-7-2006

prachtig hotel aan het strand. Leuk restaurant met vriendelijke bediening. Wel een tikkie duur

Gereisd met partner in juli 2005

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Captan Suizo on the Beach in Tamarindo, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Captan Suizo on the Beach zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.