Tamarindo

We hebben een aantal aanbieders voor Tamarindo voor je op een rij gezet:

vakanties Tamarindo

We hebben een aantal aanbieders voor Tamarindo voor je op een rij gezet:

Reviews over Tamarindo

Aardig maar zeer toeristisch strandplaatsje

Stijn,
    6-8-2011

Wij vonden Tamarindo een aardig maar erg toeristisch strandplaatsje. Er is eigenlijk maar een verharde hoofdstraat met daarin een lange rij restaurants, hotels en toeristenwinkeltjes. Het doet allemaal nogal Amerikaans aan. Het strand is mooi, en het is best een lekkere plek om een paar dagen uit te rusten.

Gereisd met jonge kinderen in juni 2011

Toeristisch surfplaatsje

Angelique,
    22-10-2009

Dit zou de grootste badplaats van Costa-rica moeten zijn.Maar veel meer dan 3 straten met wat winkeltjes en barretjes is het niet.Een paar grote hotels en wat meer kleinere.Wel erg toeristisch en met name ingesteld op surfers.Het strand was toch wel erg wit vergeleken met de meeste zwarte stranden in Costa-rica,en erg breed.In de bossen zitten apen en diverse verschillende vogels.

Gereisd met partner in oktober 2009

Het strand van Tamarindo valt een beetje tegen als je hebt

Maureen,
    28-3-2007

Het strand van Tamarindo valt een beetje tegen als je eerder tropische gebieden hebt bezocht. Het zand is niet zo wit en de zee is meer geschikt voor surfers dan voor zwemmers. Bovendien lopen er veel lokalen rond die op je spullen uit zouden zijn, dus echt relaxt zwemmen doe je niet.

De straatjes met winkeltjes zijn wel heel gezellig en je kunt 's avonds prima ergens leuk eten. Al met al geen plek waar ik 2 weken zou willen blijven

Gereisd met partner in maart 2007

Plaatje is niet echt bijzonder maar wel zeer toeristisch

Pepper,
    12-11-2006

Plaatje is niet echt bijzonder maar wel zeer toeristisch. We waren hier in oktober maar er waren (nog) geen zeeschilpadden. We zijn wezen kayakken in de mangrove en dat was erg leuk, o.a. brulapen gezien.

Gereisd anders in november 2006
Tamarindo scoort een 8 uit 10, op basis van 13 reviews